خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

انریکه: «مسی آماده است؛ هواداران خیالشان راحت باشد»

انریکه: «مسی آماده است؛ هواداران خیالشان راحت باشد»
لوییس انریکه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی با دپورتیوو، درخواست خود را مبنی بر حضور هواداران در ورزشگاه اعلام کرد. او همچنین به همه از آمادگی مسی اطمینان داد.

پیش از سفر به ژاپن برای شرکت در رقابتهای جام باشگاه های جهان، آبی و اناری ها باید فردا رو در روی دپورتیوو لاکرونیا در نوکمپ قرار گیرند. سرمربی بارسا اما بر اهمیت پیروزی در این دیدار و تداوم صدرنشینی در هفته پیش رو تاکید کرد.

انریکه در ادامه دپورتیوو را حریفی سخت قلمداد کرد و از هواداران خواست تا با حضور در ورزشگاه، حمایت خود را از باشگاه محبوبشان نشان دهند.

درخواست از هواداران

«هواداران باید در شرایط سخت ما را یاری کنند تا احساس امنیت کنیم. من مطمئن هستم با حمایت آنها سه امتیاز این بازی را می گیریم و در بهترین شرایط پا به ژاپن می گذاریم». دپورتیوو لاکرونیا تا به این جای فصل نشان داده که توانایی غافلگیر کردن حریفان را دارد. سرمربی در این باره عنوان کرد: «خود را مهیای دیداری می کنیم که حساسیت بالایی دارد؛ نه فقط به این دلیل که حریف در جایگاه ششم جدول قرار دارد، بلکه آنها در هفت بازی خارج از خانه خود تنها یک بار متحمل شکست شده اند. حریف را آنالیز کرده ایم و می دانیم آنها تغییراتی را در تیم خود اعمال کرده اند. آنها همان سرمربی را دارند، اما در داخل زمین از بازیکنان جدیدی بهره می گیرند و سخت به تمرین مشغول اند».

جام باشگاه های جهان

«هدف بزرگ و جذابی را در این رقابتها دنبال می کنیم. فرصت لغزش در لیگ را نداریم. می خواهیم با پیروزی پا به این رقابتها بگذاریم و پس از آن بار دیگر به مسابقات لیگ فکر کنیم».

مسی

«مسی کاملا آماده است. هواداران خیالشان راحت باشد».

نیمار

«او در حال سپری کردن مراحل ریکاوری خود است. چیزی که مد نظر من است، آمادگی صد در صد این بازیکن است. از شرکت کردن هر بازیکنی در این رقابتها خوشحال می شوم، اما باید با احتیاط قدم برداریم».

برچسب‌ها: بارسلونا انریکه مسی اسپانیا لالیگا آرژانتین جام باشگاه های جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

595 Barcelona.F.C1394/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi