خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

پورموسوي:: کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

پورموسوي:: کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست
به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال خوزستان ، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران ایسناخوزستان، در خصوص کیفیت اردوی این تیم در دبی، اظهارکرد: با توجه به شرایطی که در لیگ به وجود آمده بود و تعطیلات مکرری که با آن مواجه بودیم، طبق برنامه‌ریزی آقای ویسی، هدف‌مان از رفتن به این اردو این بود که بازیکنان‌مان را از نظر روحی - روانی در شرایط مسابقه نگه داریم.
وی افزود: به هر حال وقتی تمرینات سه چهار روز تعطیل شود و بعد بخواهیم بدنسازی کنیم و به تیم فشار آوریم تا تیم در شرایط مسابقه حفظ شود، واقعا سخت است. در هر صورت با صلاح‌دید ویسی اردوی دبی تدارک دیده شد و خوشبختانه اردوی خیلی خوبی بود و به اهداف مدنظرمان رسیدیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عدم برگزاری دیدار تدارکاتی در این اردو نیز گفت: با توجه به شرایط بازیکنان‌مان و مصدومیت چند نفر از آن‌ها، صلاح ندیدیم که بازی تدارکاتی انجام دهیم. البته در حال حاضر بازیکنان مصدوم‌مان از شرایط بهتری برخوردار هستند. در کل در دبی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان‌مان از نظر روحی - روانی شرایط خوبی پیدا کرده‌اند.
وی بیان کرد: پس از این اردو و بازگشت به خوزستان، تمرینات تیم برای دو روز تعطیل بود و از روز گذشته (شنبه) تمرینات‌مان در اهواز آغاز شد و قرار است امروز نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم امیدمان برویم.

پورموسوی گفت: امیدوارم از این شرایط خوب‌مان روبه‌روی تیم گسترش فولاد به نحو احسن استفاده کنیم و با کسب سه امتیاز این دیدار، در کورس قهرمانی بمانیم و هدف رو به رشدمان را هم دنبال کنیم.
وی خاطرنشان‌کرد: گسترش فولاد هم تیم خوبی است و بیرون از خانه نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و یکی از مهم‌ترین نکات هم این است که این تیم بیرون از خانه خوب بازی می‌کند و خوب هم نتیجه گرفته است. ما سعی کرده‌ایم بازی‌های این تیم را آنالیز کنیم و البته قبلا هم گفته‌ام تا نسبت به تیمی شناخت پیدا می‌کنیم، لیگ تعطیل می‌شود و اطلاعات‌مان نسبت به آن تیم، نسبی می‌شود. در هر صورت سعی می‌کنیم بیشتر روی تیم خودمان تمرکز و نقاط قوت‌مان را بیشتر تقویت کنیم تا سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به روند خوبی که در پیش گرفته‌اید به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کنید؟ گفت: ما باید هدفی که ابتدای فصل داشتیم را دنبال کنیم. البته با نتایجی که گرفته‌ایم، انتظارات مردم بالا رفته و مسوولیت ما سنگین‌تر شده است. هدفی که ما برای باشگاه تعیین کرده بودیم این بود که امسال نسبت به دو فصل گذشته، حضور شایسته‌ای داشته باشیم.
وی ادامه داد:‌ البته کسب سهمیه آسیایی هم دور از دسترس نیست و ما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم ولی با توجه به این‌که بازیکنان‌مان جوان هستند، این موضوع نباید باعث شود که هجمه و فشاری به آن‌ها وارد کنیم و باید پله‌پله حرکت کنیم.
پورموسوی گفت: اگر همین روندی که تاکنون داشته‌ایم را در ادامه نیز داشته باشیم و به دور از استرس کار کنیم، فکر می‌کنم می‌توانیم در آینده نتیجه بهتری بگیریم و قطعا هم به کسب سهمیه فکر می‌کنیم و نمی‌شود به آن فکر نکرد.

برچسب‌ها: پورموسوی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

398 Iran0071394/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi