خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

پورموسوی:هدف ما گرفتن سه امتیاز است

پورموسوی:هدف ما گرفتن سه امتیاز است
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان ، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان، اظهارکرد: امیدوارم فردا روزی باشد که به تمام بدشانسی های ما پایان دهد و روزی باشد که مشکلات داوری مانند بازی های گذشته، مانع از کسب امتیاز ما نشود، هرچند که اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و بسیاری از این اشتباهات هم غیرعمدی است.
وی افزود: متاسفانه باتوجه به این که خیلی از این اشتباهات در دقایق ابتدایی به وجود آمده است، باعث می شود که تیم تمرکزش را از دست بدهد و تا حدودی اسیر شود، هرچند تیم ما در نیمه دوم شکل تیمی اش را پیدا کرده است ولی به هر حال تیمی که عقب می افتد خود به خود دچار استرس می شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی اش از تیم ملوان، گفت: ملوان تیم خوبی است و در سه بازی گذاشته اش توانسته است، هفت امتیاز به دست آورد. فیلم های بازی این تیم را مقابل پرسپولیس و راه آهن آنالیز و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کرده ایم و می توان گفت شناخت کاملی از عملکرد فنی آقای کریمی داریم و با تاکتیک های او تقریبا آشنایی داریم و امیدوارم از این آشنایی و آنالیزی که از این تیم داشته ایم، بتوانیم سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه پس از چندین هفته، بازی فردا جزو معدود بازی هایی است که بیشتر بازیکنان مان را در اختیار داریم و سیف اللهی تنها بازیکنی است که در اختیار نداریم.

پورموسوی درباره کارت گرفتن های بسیار سیف اللهی، گفت: او کمی جوان است و دچار استرس می شود. برخی بازیکنان نمی توانند روی اعصاب خودشان مسلط باشند. سیف اللهی اگر بتواند روی اعصابش مسلط باشد، باتوجه به توانایی فنی ای که دارد می تواند جزو بازیکنان خوب فوتبال ما شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که باتوجه به این گفته ویسی که «تیم در نیم فصل دوم دچار استرس شده است» آیا برای رفع این موضوع برنامه ای اندیشیده شده است تا تیم بیشتر از این امتیاز از دست ندهد؟ خاطر نشان کرد: دو روز قبل از بازی تیم را به اردو بردیم و روی مسایل روحی روانی بازیکنان خیلی تاکید داشتیم و در حال کار نیز هستیم. در بازی فردا هم اگر بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم، نسبت به تعداد بازی های نیم فصل اول تا این جای مسابقات، امتیاز بیشتری کسب کرده ایم.

همچنین یعقوب پیری، مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان درباره عدم حضور ویسی در نشست خبری گفت: بابت عدم حضور ویسی عذرخواهی می کنم. او باتوجه به این که امروز فینال مسابقات پیشکسوتان آب خوزستان بود به دعوت هیات فوتبال استان در آن جا حضور پیدا کرد و نتوانست به نشست بیاید.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان پورموسوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

362 افتخآر تآتنهآم1393/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi