خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

پورموسوی:جایگاهمان را با چنگ و دندان حفط می کنیم

پورموسوی:جایگاهمان را با چنگ و دندان حفط می کنیم
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان ،سیداكبر پورموسوی در گفت​وگو با ایسنا، اظهار كرد: من فكر می​كنم بازی خارج از خانه آن هم پس از سه هفته، شرایط خاص خود را دارد. تصور و انتظار مردم هم این است كه با توجه به بردهای متوالی سه هفته گذشته​مان و كیفیت بازیكنان​مان باید به تبریز برویم و دست پر برگردیم ولی باید بپذیریم تراكتورسازی تیم بزرگی است و در این دیدار در زمین خود بازی می​كند و از حمایت هواداران خود نیز بهره​مند است، ضمن این‌كه در دو هفته گذشته هم نتیجه نگرفته است و مصمم است كه روبه‌روی ما با تمام وجود بازی كند.
وی ادامه‌داد: پیش​بینی ما این است كه بازی خوبی انجام شود و ان​شاءالله كه بتوانیم با 3 امتیاز به اهواز برگردیم، هر چند كه بازی مقابل تراكتورسازی سخت است. این تیم بسیار كامل است و بازیكنان درون زمین این تیم و روی نیمكت آن از كیفیت خوبی برخوردار هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان‌ كرد: در این فصل برای دومین بار است كه به خارج از خانه می​رویم و بازیكنان​مان باید با انگیزه و روحیه بیشتر كار كنند. بازیكنان​مان مقابل سپاهان خیلی خوب كار كردند ولی در ضربات پایانی، با توجه به این‌كه اولین بازی خارج از خانه​مان بود، كم‌دقتی داشتند و امیدوارم این شرایط در بازی با تراكتورسازی پیش نیاید.

وی درباره کارهای بزرگی که بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر انجام داده‌اند، گفت: ما در فکر بحث فنی و توانایی بازیكنان​مان نیستیم و این بازیكنان اگر قابلیت نداشتند، قطعا آن‌ها را جذب نمی​كردیم ولی باید پذیرفت كه تیم ما برای بزرگ​تر شدن نیاز به زمان دارد، ما به توانایی بازیكنان​مان ایمان و اعتقاد داریم و در كنار آن، زمان هم نیاز است.

پورموسوی افزود: فرصت​هایی كه ما در مقابل سایپا در دقایق پایانی از دست دادیم، كمی نشان می​دهد كه بازیكنان​مان نیاز به زمان دارند. ما می​خواهیم ​پله​های ترقی را یكی یكی طی كنیم و می​خواهیم گام به گام حركت كنیم و اگر بازیكنان​مان هم گام به گام به پیشرفت خودشان ادامه دهند و جایگاه‌مان را محكم كنیم، فكر می​كنم به سختی به رده​های پایین​تر سقوط داشته باشیم. جایگاه كنونی​مان را با چنگ و دندان حفظ می​كنیم و ان​شاءالله اتفاق خاصی پیش نیاید و دست پر از تبریز برگردیم.
وی در پایان درباره مصدومیت سوارز، ماهینی و زهیوی گفت: سوارز از روز شنبه با تیم تمرین كرد و فكر می​كنم ماهینی از پس از بازی با تراكتورسازی برسد. زهیوی هم تمرین كرد و تلاش می​كند كه به بازی برسد.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان پورموسوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

391 من یونایتد❤1394/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi