خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

انریکه: مقابل سویا شرایطمان اصلا خوب نیست

انریکه: مقابل سویا شرایطمان اصلا خوب نیست
لوئیس انریکه در آستانه دیدار حساس بارسلونا مقابل سویا که فردا در ورزشگاه سانچیس پیسخوان برگزار خواهد شد، از شرایط تیمش ابراز نارضایتی کرد.

بارسلونا پس از کسب دو برد مقابل لاس پالماس در لالیگا و لورکوزن در لیگ قهرمانان، فردا به مصاف سویا خواهد رفت. حریفی که پیروزی بر آن در سانچیس پیسخوان، همواره کار دشواری بوده است.
آخرین جدال این دو تیم به سوپرکاپ اروپا که کمتر از دو ماه پیش برگزار شد بر می گردد. آبی اناری ها مقابل سویا(5-4 بارسا)، در حالیکه 4-1 پیش بودند، به یکباره سه گل دریافت کردند تا کار به وقت اضافه کشیده شود و در نهایت با گل پدرو موفق به برتری شدند.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" در شرایط منفی و نامناسبی به این بازی رسیده ایم. غایبان پرشماری داریم و البته می دانیم که این هم جزوی از فوتبال است و ممکن است برای هر تیمی چنین شرایطی پیش بیاید.
در سه هفته اخیر، 7 بازی برگزار کرده ایم و بازیکنانم خسته هستند. در مجموع، هم به لحاظ حریف قدرتمندی که پیش رو داریم و هم بخاطر مصدومان زیادمان، شرایط برای این بازی اصلا خوب نیست."

انریکه در مورد وضعیت بد سویا و قرار گرفتن این تیم در رده های انتهایی جدول لالیگا نیز گفت:" مجموعه سویا و مربی این تیم را به خوبی می شناسم. خود من هم از جایگاه فعلی این تیم شگفت زده هستم اما شکست سویا در هر شرایطی سخت است. درست است که سویا روزهای خوبی را سپری نمی کند اما این وضعیت را پشت سر خواهد گذاشت."

انریکه در مورد قرار گرفتن کلودیو براوو در ترکیب اصلی گفت:" مصدومیت او تمام شده و او در چند روز اخیر در تمرینات گروهی حاضر بوده است.شرایط او از سوی فیزیوتراپ های باشگاه تحت کنترل است. در مورد حضور براوو در دروازه، فردا تصمیم گیری خواهم کرد."

سرمربی بارسا در مورد علت عدم حضور خبرنگاران در هواپیمای حامل بازیکنان این تیم در سفرهای داخلی و خارجی گفت:" این تصمیمی است که باشگاه گرفته است. ما همیشه سعی می کنیم در سفرها، اصول حرفه ای را رعایت کنیم. می توانم بگویم که برای آرامش بیشتر تیم، چنین تصمیمی گرفته شده است."

انریکه در مورد دلیل دعوت از گومبائو و عدم دعوت از سامپر به تیم اول بارسا گفت:" این یک سوال زشت است. از طرح اینگونه سوالات خوشم نمی آید. شما در حال مقایسه دو بازیکن خوب و باشخصیت هستید. دلیلی نمی بینم بخواهم توضیح دهم چرا یکی را انتخاب کرده ام و دیگری را نه."

برچسب‌ها: بارسلونا انریکه سرمربی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

425 بارسا13621394/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi