خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,067

بارسلونا 3 - 1 دپورتیوو آلاوز پایان خوش انریکه در بلوگرانا

بارسلونا 3 - 1 دپورتیوو آلاوز پایان خوش انریکه در بلوگرانا
به گزارش ورزش 11 ، از ساعت 00 : 00 بامداد امروز تیم های بارسلونا و دپورتیوو آلاوز در ورزشگاه ویسنته کالدرون ، برگزار کننده دیدار فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به " کوپا دل ری " بودند که در پایان شاگردان لوئیز انریکه با پیروزی 3 - 1 فاتح این رقابتها شدند . گلهای بارسلونا در این دیدار را لیونل مسی (30) ، نیمار (45) و آلکاسر (3 + 45 ) به ثمر رساندند و تک گل " ال گلوریوسو " توسط تئو هرناندز (33) به ثمر رسید .

شاگردان لوئیس انریکه که پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا و از دست دادن قهرمانی در مقابل رقیب دیرینه شان یعنی رئال مادرید ، این روزها حال و روز خوشی ندارند ، برای جبران بخشی از ناکامی این فصلشان پا به ورزشگاه ویسنته کالدرون گذاشتند تا با پیروزی برابر دپورتیوو آلاوز ، پایان خوشی را بر تلاش 3 ساله انریکه در بلوگرانا رقم بزنند .

آنها مثل همیشه بازی هجومی را در دستور کارشان قرار دادند و در سمت دیگر شاگردان مائوریسیو پلگرینو با ترکیبی کاملا دفاعی وارد مسابقه شدند . در دقیقه 11 بازی خاویر ماسکرانو دچار مصدومیت شد و جای خود را به آندره گومز داد . در دقیقه 30 لیونل مسی روی پاس نیمار ، ضربه مهار نشدنی ای را به گوشه دروازه پاچئو فرستاد تا بارسلونا 1 -0 پیش بیافتد اما فقط سه دقیقه بعد تئو هرناندز روی یک ضربه کاشته بسیار تماشایی دروازه بارسلونا را گشود تا بازی را به تساوی بکشاند.

در حالی که احساس میشد بازی با همین تساوی در نیمه اول به پایان برسد اما بارسلونا در سه دقیقه پایانی نیمه اول طوفان به پا کرد و ابتدا روی پاس ارسالی آندره گومز توسط نیمار در دقیقه 45 به گل رسید و دو دقیقه بعد روی حرکت ویران کننده مسی و پاس گل بی نظیر این اعجوبه آرژانتینی ، پاکو آلکاسر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به زیبایی گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند و نتیجه را 3 - 1 کرد . بازی در پایان با همین نتیجه به پایان رسید تا بارسلونا برای سومین بار پیاپی به قهرمانی کوپا دل ری برسد .

برچسب‌ها: انریکه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

384 ستارگان نا پیدا1396/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi