خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,067

آلبا و فاش کردن اختلاف با لوئيس انريکه

آلبا و فاش کردن اختلاف با لوئيس انريکه
ژوردي آلبا در مصاحبه با موندو دپورتيوو فاش ساخت که لوئيس انريکه اعتقاد چندان زيادي به او نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، لوئيس انريکه پس از سه سال هدايت بارسا از اين تيم جدا شد و جاي خود را به والورده داد. انريکه در ماه هاي انتهايي حضورش در بارسا در عين ناباوري ژوردي آلبا را با تغيير سيستم به يک نيمکت نشين تبديل کرده بود.
اين تصميم انريکه با انتقاد کارشناسان همراه بود ولي سرمربي سابق بارسا در بسياري از بازي ها از آلبا در ترکيب 11 نفره استفاده نمي کرد.

مدافع چپ ملي پوش بارسا در همين رابطه گفت: «واضح است که از شرايطم در بارسا راضي نبودم ولي حتي يک لحظه هم به ترک اين تيم فکر نکردم.
بارسا مثل خانه من است و دلبستگي زيادي به اينجا دارم. انريکه در چند ماه انتهايي فصل تصميم به نيمکت نشين کردن من گرفت. شرايط براي من به سختي مي گذشت ولي سکوت کردم چون شخصيتم اينگونه است. هرگز اهل جار و جنجال نبودم و به تصميم انريکه احترام گذاشتم. اختلافاتي بود ولي مربي هميشه تصميم نهايي را مي گيرد.

حالا با مربي جديد بايد دوباره از صفر شروع کرد. از دوستانم آدوريس و اينياکي ويليامز (بازيکنان بيلبائو) در مورد والورده پرسيده ام و هر دو از او تعريف کردند. اطمينان دارم که با والورده اوضاع به سود من خواهد شد. شنيده ام که او ارتباط نزديکي با بازيکنانش در زمين و بيرون زمين فوتبال دارد و اين خصيصه براي يک مربي بارسلونا بسيار حياتي است.»

برچسب‌ها: ژوردی آلبا انریکه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

306 عقاب طلائی آسیا1396/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi