خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

کورت زوما : احساس فوق العاده‌ای دارم

کورت زوما : احساس فوق العاده‌ای دارم
به نقل از سایت باشگاه چلسی کورت زوما که در مسابقه روز گذشته مقابل آرسنال نقش بسزایی ایفا کرد و اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند از شرایط خود احساس خرسندی کرد.

به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، کورت زوما مدافع ۲۰ ساله و آینده دار چلسی که روز گذشته[شنبه] به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد، در مصاحبه‌ای با سایت این باشگاه اذعان داشت:

“احساس فوق العادهٔ‌ای بود. چون شما وقتی‌ در یک دربی بزرگ بازی می‌کنید همیشه هیجان زده هستید و برای من این یک نمایش فوق العادهٔ بود چرا که من برای تیم گلزنی کردم و همچنین تیم هم همانند مسابقه چهارشنبه [‌مکابی تل آویو] خیلی‌ خوب بازی کرد. پس ما خیلی‌ خوشحال هستیم. من همچنین از اینکه تیم ما امروز گلی‌ دریافت نکرد بسیار خوشحال هستم.”

اگر چه این اولین گل زوما در لیگ برتر بود اما زوما تاکید کرد که این نتیجه گیری تیم است که برای او اهمیت بیشتری دارد.

“من خیلی‌ خوشحال هستم و افتخار می‌کنم چون این مسابقه اولین برد ما در خانه در فصل جاری بود. این برای من خیلی‌ مهم است و گل اول همیشه در نتیجه مهم است. من خیلی‌ خوشحالم چون ما تلاش زیادی کردیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم.”

“پیروزی برای ما خیلی‌ مهم بود چون اینجور بازی‌ها به ما اعتماد به نفس خوبی‌ میدهد و ما نشان دادیم چلسی هنوز زنده است و هنوز همان تیم قدرتمند سابق است. حالا ما فقط باید به فرم خوب خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.”

وی همچنین باور دارد سرمربی تیم بیشترین نقش را در بازگشت تیم به فرم خوبش ایفا می‌کند:

“ما هیچ فشاری در رختکن احساس نمی‌کنیم. می دانیم چه تیمی هستیم و ما فقط در ابتدای فصل چند نتیجه بد داشتیم. اما حالا نشان دادیم چه تیمی هستیم و چه کارها میتوانیم انجام دهیم.”

“مورینیو قبل از شروع مسابقه به ما گفت جدول لیگ را فراموش کنید و طوری بازی کنید که به حریف بفهمانید آنها شکست میخورند.”

“ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و سعی‌ در پیشرفت داشته باشیم. باید هر روز در تمرینات سخت کار کنیم. در حال حاضر خوشحالیم چون ۲ مسابقه متوالی را بردیم و گلی‌ هم دریافت نکردیم. اما می دانیم هنوز راه زیادی داریم.در این فصل مسابقات طولانی است پس باید به تلاش خود ادامه دهیم.”

زوما همچنین دربارهٔ شرایط خط دفاع چلسی خاطر نشان کرد:

“خیلی‌ خوب است که مدافع‌های خوبی‌ را در تیم داریم. من میتوانم بازی کنم. جان تری میتواند بازی کند. کهیل هم در فرم خوبی‌ قرار دارد. ما فقط باید فرم سال گذشته خود را پیدا کنیم. مهم نیست چه کسی‌ بازی می‌کند، ما فقط باید به پیشرفت فکر کنیم و گل نخوردن.”

برچسب‌ها: چلسی زوما آرسنال مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

343 چلسی2111394/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi