خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

کنفرانس خوزه؛ عالی بودیم، ونگر کلا غر می زند!

کنفرانس خوزه؛ عالی بودیم، ونگر کلا غر می زند!
خوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود پس از پیروزی و نمایش قاطعانه برابر آرسنال، به ستایش کامل از بازیکنانش پرداخت.
آبی های لندن با گل های زوما و ادن هازارد موفق به پیروزی 2-0 مقابل رقیب خود آرسنال شدند تا به هفتمین امتیاز خود در این فصل لیگ برتر دست پیدا کرده باشند.

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: “عملکرد بسیار خوبی بود، شایسته برد بودیم، از عملکرد و امتیازی که گرفتیم راضیم.”

“در دو بازی اخیر پیشرفت زیادی داشته ایم، از نقطه نظراتی منتوع پیشرفت کرده ایم. از نظر دفاعی تیم خیلی بهتر بود. بازیکنان تهاجمی بهتر از قبل بودند، آن ها جنگنده بودند و وقتی توپ از دست می دادند واکنششان بسیار عالی بود. این مسئله به بازیکنان پشت سر آن ها کمک شایانی می کرد.”

“اعتماد به نفس داشتیم و در بازی با توپ راحت بودیم. وقتی مقابل تیم 10 نفره بازی می کنید، بسیاری از اوقات بازی تیم افت می کند، ولی ما جلوی تیم 10 نفره عالی بودیم، به آن ها هیچ شانسی ندادیم و تعادل داشتیم. بازیکنان تهاجمی حرکات بیشتری داشتند، شایسته برد بودیم.”

در مورد عملکرد دفاعی بازیکنان تهاجمی

“فردا دوباره بازی را می بینم و آمار و ارقام را یادداشت می کنم. نگاه می کنم که ببینم چند بار بازیکنان تهاجمی من توپ را لو دادند و پس گرفتند. توپ را از دست می دادند و پرس می کردند. کار تدافعی اسکار، پدرو، دیگو و ادن کار را برای مدافعان ساده تر کرد، در این شرایط روی صندلی خود می نشینید و مهاجمان نصف کار شما را انجام می دهند.”

در مورد ادعای ونگر مبنی بر اخراج کوستا
“بارها مقابل آرسنال بازی کرده ام و فقط یک بار او غر نزد. روزی که ما بازی را باختیم، در جام خیریه. برای ما باخت خوبی نبود ولی رفتارمان عالی بود. هیچ بهانه ای نیاوردیم، گریه نکردیم، غر نزدیم. در سال 2000 اولین دربیم را مقابل اسپورتینگ تجربه کردم، به بازیکنانم روز قبل از بازی گفتم که باید روی احساساتشان مسلط باشند. در اسپانیا، پرتغال، ایتالیا و انگلیس دربی های زیادی بازی کردم و بدون کنترل احساسات خود، برنده دربی نخواهید شد، این نکته اصلی است. به نظرم باید در مورد گابریل و اشتباهش صحبت کنید.”

“دیگو کوستا جوری بازی کرد که باید بازی می کرد. به خاطر چنین عملکردی استادیوم پر می شود و میلیون ها پوند حق پخش بازی می شود، چون بازی باید این شکلی انجام شود. به همین خاطر است که من فردا به بازی مثل این خواهم رفت که رقابتی باشد، نیوزلاند برابر آرژانتین (در جام جهانی راگبی)، عاشق این شور و هیجانم، دیگو فوق العاده بود، به نظرم بهترین بازیکن زمین بود.”

“داور همان کسی بود که بقیه تصمیمات را گرفت و 2 پنالتی واضح برای ما نگرفت. گابریل کاری با هازارد کرد که در راگبی انجام می دهند، نه فوتبال. در محوطه جریمه این حرکت پنالتی است. در نیمه دوم همین اتفاق روی دیگو کوستا افتاد، در راگبی این فوق العاده است، در فوتبال پنالتی!”

دلیل بازی نکردن جان تری

“جان تری احتیاجی به من ندارد که به او توضیح بدهم، چون می داند که چه فکر و حسی دارم. می داند که او مرد من است. اگر قرار باشد یکی از این 25 نفر را برای رفاقت انتخاب کند، او اولین است. می داند که به عنوان یک بازیکن در موردش اهمیت قائلم. می داند تصمیم من فقط در یک جهت بود، این بود که به تیمم کمک کنم که ببرد. فکر کردم که آرسنال می آید که بازی دفاعی داشته باشد، با یک مهاجم بسیار سریع که همه را پشت سر می گذارد. اگر نیاز به بردن بازی نداشتیم احتمالا خط دفاعی خود را عقب می بردیم و منسجم تر بازی می کردیم، ولی چون به طرزی عجیب برد لازم بودیم، نمی توانستیم این کار را کنیم، باید خط دفاعی را جلو می آوردیم.”

“بازی کردن برابر ولکات، در این مورد بهترین گزینه ما زوما بود. جان می داند که من چگونه فکر می کنم و اگر او در حالت عادی کاپیتان بزرگیست، امروز حتی بهتر از قبل بود. از قبل برای تک تک بازیکنان جایگاه بالایی داشت، حالا احترامی که آن ها برایش قائلند بیشتر هم شده، رفتار و واکنش او در روزهای اخیر در استادیوم فوق العاده بوده است. اگر شما سعی می کنید که یک صحنه تیره درست کنید، از شما خواهش می کنم که این کار را نکنید، چون این تصویر واقعیت ندارد. جان در شرایطی فوق العاده قرار دارد و جایگاهی فوق العاده برای مربی و باشگاهش دارد.”

برچسب‌ها: چلسی آرسنال مورینیو ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

346 دیدیر دروگبا1394/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi