خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

آمادگی شاگردان تونی برای دیدار مقابل صبا/ اعزام هواداران

آمادگی شاگردان تونی برای دیدار مقابل صبا/ اعزام هواداران
آخرین اخبار تراکتورسازان تبریزی:
آمادگی شاگردان تونی برای دیدار مقابل صبا/ اعزام هواداران و لیدر های باشگاه تراکتور به قم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شهر تهران نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و به نظر می رسد شاگردان اولیویرا آمادگی دیدار با دایی و تیمش را دارند.
آمادگی شاگردان تونی برای دیدار مقابل صبا/ اعزام هواداران و لیدر های باشگاه تراکتور به قم

به گزارش خبرنگار ائل، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بعد از هفته هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان به تهران عزیمت کرد تا چند روزی نیز در این شهر تمریناتش را پیگیری کند، آمادگی دیدار با صبا قم را از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ برتر را دارد.

تیم تراکتورسازی تبریز که در شرایط سخت تری می باشد، نیاز به برد بازی امروز مقابل صبا و صعود به مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی را دارد.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ائل، تیم تراکتورسازی تبریز برای آمادگی دیدار مقابل صبا قم تمرینات نسبتا مناسبی را در شهر تهران برگزار کرده است و بازیکنان مصدوم این تیم نیز در اردوی تیم شان حضور داشتند.

هواداران پرشور تیم تراکتورسازی تبریز که همیشه در دیدار های خارج از خانه تیم محبوبشان نیز حامی این تیم در ورزشگاه بودند و پشتوانه خوبی برای بازیکنان بودند.

بر اساس اخبار شنیده شده، تعدادی از لیدر های باشگاه تراکتورسازی تبریز برای حضور در دیدار با صبا قم به قم عزیمت می کنند، البته بدون شک نیز هواداران پرشور این تیم در قم و شهر های اطراف محل برگزاری بازی، برای حمایت از تونی اولیویرا و شاگردانش به استادیوم می آیند.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبا قم از مرحله یک هشتم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز تراختور تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

316 تیراختور اذر1394/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi