خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

به بازیکنانم گفتم انرژی داشته باشید چون هنوز شانس صعود داریم

به بازیکنانم گفتم انرژی داشته باشید چون هنوز شانس صعود داریم
تونی اولیویرا پس از تساوی مقابل الاهلی عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باختن در این بازی کار سختی بود ولی ما در این بازی شکست نخوردیم و در طول 90 دقیقه انگیزه برد داشتیم و تا آخرین لحظات مسابقه تمام تلاشمان را به کار گرفتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا تراکتور در این بازی مانند لیگ بازی نکرد، به شدت عصبانی شد و گفت: به نظر شما در این 2 بازی رفت و برگشت کدام تیم بهتر بازی کرد. ما اشتباهاتی داشتیم اما تیم منظم و با سیستمی بودیم اما تیم حریف بازی فشرده‌ای انجام داد و کار را برای ما سخت کرد ولی باز هم تلاش کردیم و توانستیم گلزنی کنیم اما در حفظ آن ناموفق بودیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره اینکه چرا با استفاده از تعویض اقدام به کم کردن سرعت بازی نکرد، تأکید کرد: با این حرف موافقم اگر به 10 دقیقه آخر بازی نگاه کنیم بازیکنان ما خسته شدند و در زمین پاس‌کاری می‌کردند؛ آخر بازی به بازیکنانم گفتم احساس شکست نکنید و این وظیفه رهبر است که تیم را هدایت کند. گل خوردن در دقیقه 89 سخت است و گاهی بازیکنان بزرگ هم اشتباه می‌کنند و بازیکنان من هم در این دیدار اشتباه کردند.
اولیویرا ادامه داد: چون تیم خوب و منظم بازی می‌کرد تعویض نکردم و تعویض کردن در دقیقه 90 کار خوبی نیست و من دوست ندارم برای وقت‌کشی تعویض کنم.

وی که از سوال خبرنگار درباره عدم تطابق بازی این تیم در لیگ آسیا شاکی بود، تصریح کرد: آیا می‌دانید من روی نیمکت چند بازیکن داشتم؟ تعداد بازیکنان من 16.5 نفر بودند و این بازی در لیگ برتر نیست و تفاوت‌هایی با لیگ ایران دارد و داور مسابقه هم یک داور ایرانی نیست.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شاهین ثاقبی بازیکن جوانی است که پس از در آوردن پیراهنش کارت زرد گرفت اما من ندیدم که فرشاد احمدزاده بازیکن حریف را بزند و باید فیلم را بازبینی کنیم و دلیل اخراج این بازیکن را بررسی کنیم.

اولیویرا که در طول بازی بارها از هواداران درخواست تشویق بیشتر داشت در این خصوص گفت: ما همیشه به هواداران نیاز داریم و زمانی که انرژی ما تمام می‌شود از این هواداران انرژی می‌گیریم و در بازی بعد بیش از این به حضور آنان نیاز داریم و از این لحظه به فکر بازی بعدی هستیم.

اولیویرا افزود: من پس از پایان بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم که باید انرژی داشته باشید چون هنوز شانس صعود داریم.

وی در پایان خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: من تا دقیقه 90 سرپا بودم و به این فکر می‌کردم که چطور به دروازه حریف راه پیدا کنیم ولی شما در حال تماشای مسابقه بودید.

برچسب‌ها: تونی اولیویرا تراختور تراکتور سازی تبریز تراکتور سازی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

572 شوالیه .1394/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi