خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

حمایت وزیر ورزش و فرهنگ اسپانیا از پیکه

حمایت وزیر ورزش و فرهنگ اسپانیا از پیکه
اینیگو مندس دبیگو، وزیر ورزش، آموزش و فرهنگ اسپانیا از جرارد پیکه، مدافع ماتادورها به خاطر مورد بی‌مهری واقع شدن از سوی هواداران تیم ملی اسپانیا حمایت کرد و او را بازیکنی فوق‌العاده دانست.
هو شدن پیکه در بازی دوستانه ماه آوریل اسپانیا برابر کاستاریکا در شهر لئون، شنبه شب در بازی ماتادورها برابر اسلواکی در شهر اویه‌دو در مرحله مقدماتی یورو 2016 تکرار شد که این مسئله اعتراض اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی اسپانیا را به همراه داشت.
وزیر ورزش، آموزش و فرهنگ اسپانیا نیز به حمایت از مدافع بارسلونا پرداخت، کسی که ظاهراً دارد تاوان اظهارات جنجالی اخیرش درباره ناکامی رئال‌مادرید در فصل گذشته و هو شدن سرود تیم ملی اسپانیا در فینال جام حذفی فوتبال این کشور را می‌دهد.
اینیگو مندس دبیگو در این خصوص به یکی از شبکه‌های تلویزیون اسپانیا گفت: پیکه بازیکن بزرگی است. زمانی که بازیکنی پیراهن تیم ملی را می‌پوشد سزاوار احترام است. به نظر من هو کردن در مجموع کار ناپسندی است. به سرودهای ملی، نمادها و بازیکنان باید احترام گذاشته شود و من از هواداران تقاضا می‌‌کنم هیچ‌کسی را هو نکنند.
هو شدن پیکه توسط هواداران تیم ملی اسپانیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های این کشور داشته، طوری که فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب کرده است برای جلوگیری از تکرار چنین سناریویی در بازی بعدی ماتادورها که دیداری دوستانه برابر انگلیس است، محل این بازی از شهر مادرید به شهر آلیکانته تغییر دهد.

برچسب‌ها: پیکه اسپانیا بارسلونا جرارد پیکه وزیر ورزش اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

312 Pooya Messi1394/06/16

فوتبال اف. سی: بله اگه تو مادرید باشه بد تر هم میشه

17 شهریور (12:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi