خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پیکه:نظر من تاثیری در بازجویی‌ها نخواهد داشت

پیکه:نظر من تاثیری در بازجویی‌ها نخواهد داشت
جرارد پیکه،‌مدافع بارسلونا از اینکه تحقیقاتی درباره فعالیتش در شبکه های اجتماعی توسط کمیته ضد خشونت فوتبال اسپانیا و کنیته اخلاقی انجام شود، ترسی ندارد.
به گزارش "ورزش سه"،‌پیکه همواره در رسانه‌های اجتماعی جنجالی ظاهر شده و واکنش‌های زیادی به خود جلب کرده است. او چند هفته قبل،‌پس اشتباه رئال در استفاده از چریشف محروم در کوپا دل ری، در اکانت توئیترش به تمسخر رئال پرداخت. همین موضوع باعث واکنش‌های بسیار تندی علیه او شد و در ادامه او نظرهای تندی راجع به آربلوا و رونالدو نیز مطرح کرد.
پس از رخ دادن چنین موضوعاتی، کمیته ضد خشونت فوتبال اسپانیا گزارشی درباره پیکه برای کمیته اخلاقی ارسال کرد و حالا تصمیم گیری با این کمیته است که تحقیقات درباره پیکه شروع شود یا نه.
پیکه در این رابطه گفت:"‌بگذارید به توئیت‌هایم نگاه کنند. توئیت هایم موجود هستند که بتوانند نگاهی به آنها بیندازند. چه فرقی می‌کند که به نظر من این موضوع عادلانه باشد یا نه در حالی که آنها کار خودشان را خواهند کرد؟"
همچنین در دیدار با اسپانیول، هواداران این تیم بنری به ورزشگاه اورده بودند که شعارهایی در توهین به همسر پیکه مطرح شده بود. او در این رابطه گفت:" هیچ حرفی درباره آن بنرها ندارم. اگر چیزی برای گفتن داشتم در توئیتر می‌گفتم."

برچسب‌ها: بارسلونا اسپانیا پیکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

273 کاتولونیا20151394/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi