خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

لواندوفسکی؟ هم شکستش داده‌ام، هم به او باخته‌ام

لواندوفسکی؟ هم شکستش داده‌ام، هم به او باخته‌ام
جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا روز گذشته در مراسم گلوب ساکر حضور داشت و در کنار ایکر کاسیاس جایزه بهترین دوران حرفه ای فوتبال را به خاطر دستاوردهایش با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا از آن خود کرد. پیکه محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که 4 سال را نیز در منچستریونایتد سپری کرد و سپس از 2008 به بارسا بازگشت و در طی 12 سال اخیر یکی از ستاره های تاثیر گذار باشگاه کاتالان بوده و به همه افتخارات موجود در فوتبال باشگاهی و ملی نیز دست یافته است.پیکه در جریان یک مصاحبه گفت که فعلا به بازنشستگی فکر نمی کند:« هنوز 33 ساله ام و فکر می کنم اگر همه چیز خوب پیش برود سه یا 4 سال دیگر هم فوتبل بازی کنم. باعث افتخار است که مدت زمانی طولانی در فوتبال هستم و این جایزه را به خاطر دستاوردهایم دریافت می کنم.»

پیکه در مورد کاسیاس گفت:« از دیدن دوباره ایکر خوشحال شدم. ما سال ها در تیم ملی هم تیمی بودیم و کنارهم جام جهانی و جام ملت های اروپا را فتح کردیم. از همنشینی دوباره با کاسیاس لذت بردم.»

در این مراسم روبرت لواندوفسکی نیز حاضر بود و جایزه بهترین بازیکن سال را دریافت کرد. پیکه در مورد ستاره لهستانی بایرن گفت:« با لواندوفسکی هم تیمی نبوده ام ولی چند بار مقابل هم قرار گرفته ایم. با بارسا هم برابر او پیروز شده ام و هم او موفق به شکست ما شده است(از جمله 8-2 اخیر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان). برد و باخت بخشی از ورزش فوتبال است.

نکته مهم در مورد فوتبال، به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارتباط داشتن با بازیکنانی است که مدتی هم تیمی بوده اید. زندگی وقتی بازنشسته می شویم ادامه می یابد و بعدها می توان گفت که بخشی از چیزی منحصر به فرد بودیم.»

برچسب‌ها: لواندوفسکی تیم ملی اسپانیا اسپانیا جرارد پیکه بارسلونا کاسیاس منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

209 داروغه جهنم1399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi