خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

ایوانوویچ می تواند تابستان آینده چلسی را ترک کند

ایوانوویچ می تواند تابستان آینده چلسی را ترک کند
به نقل از چلسی نیوز ، طبق گزارش میرور ، برانیسلاو ایوانوویچ مدافع صربستانی باشگاه چلسی می تواند با ادامه روند نامناسب خود در چلسی در تابستان آینده چلسی را ترک کند.
قرارداد این بازیکن ۳۱ ساله در انتهای فصل به پایان می پذیرد و طبق گزارش میرور ، ایوانوویچ با ادامه روند نزولی خود ، چلسی را از عقد قرارداد جدید با خودش منصرف می کند و می تواند در تابستان چلسی را به صورت آزاد ترک کند. سیاست باشگاه چلسی به صورتی است که با بازیکنان بالای ۳۰ سال خود قرارداد یکساله امضا می کند.

ایوانوویچ با بازی های تعصبی خود به خصوص در فصل گذشته مهره ای کلیدی در موفقیت های چلسی بوده اما بی شک در این فصل تاکنون بازی های پر از انتقادی را به نمایش گذاشته است. ایوانوویچ به خوبی می داند که حضور بابا رحمان برای او جهت قرارگرفتن در ترکیب اصلی چلسی دردسرساز خواهد شد پس باید بازی های خوب خود را به نمایش بگذارد.

طبق گزارش های منتشر شده ، مورینیو تصمیم دارد تا سزار را به سمت راست خط دفاعی چلسی بفرستد و بابا رحمان را در سمت چپ خط دفاعی بازی دهد و به این صورت تهدیدی جدی برای ایوانوویچ به وجود خواهد آمد. آقای خاص با تغییر دادن سبک بازی خود و جلو کشیدن خطوط دفاعی ، قصد دارد تا فاکتور سرعت را وارد خط دفاعی تیم خود نماید و به همین دلیل کورت زوما را در دو بازی اخیر از ابتدا بازی داده است.

برچسب‌ها: چلسی ایوانوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

284 صدرا سان1394/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi