خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

دلیل استفاده نکردن از بابا رحمان از زبان مورینیو

دلیل استفاده نکردن از بابا رحمان از زبان مورینیو
پس از عملکرد ناامید کننده خط دفاعی چلسی در فصل جاری و بخصوص اشتباهات ایوانوویچ ، هم اکنون هواداران آبی های لندن نسبت به استفاده کردن از این مدافع صربستانی در ترکیب ثابت تیم از سوی مورینیو ، به شدت از آقای خاص دلخور هستند و اعتقاد دارند که باید بابا رحمان در ترکیب اولیه چلسی قرار بگیرد. اما با این حال مورینیو همچنان از سزار و ایوا به عنوان دو مدافع کناری خود استفاده می کند و همچنان تیمش در حال دریافت گل است. مورینیو اخیرا نیز عنوان کرده بود که ایوا بهترین مدافع راست تیمش است و همچنان به او اعتماد خواهد کرد که خبر خوبی برای هواداران چلسی نبود چون آن ها انتظار چیز دیگری را داشتند.

از این رو مورینیو درخصوص استفاده نکردن از بابا رحمان عنوان کرد: “از آنجا که بابا رحمان در آخرین روز به ما اضافه شد و به این دلیل که تجربه و آشنایی بازی در لیگ جزیره و این مدل از بازی ها را ندارد ، او بازی نمی کند. او به همراه ما در پیش فصل حاضر نبود و هنوز نیاز به زمان جهت یادگیری و وفق پیدا کردن با لیگ جزیره دارد و باید سازگار شود.

اگر شما حداقل پنج بازیکن بلندقد که در ضربات سر خوب عمل می کنند در تیم خود نداشته باشید ، متضرر می شوید. هنگامی که من از سزار در راست و بابا رحمان در چپ در بازی مقابل مکابی استفاده کردم و ایوانوویچ را در ترکیب قرار ندادم ، من فقط سه بازیکن خوب در نبردهای هوایی داشتم حتی چهار بازیکن نیز نداشتم. بنابراین ما باید در مورد تمام جزئیات بیاندیشیم و من در مورد تمام این جزئیات فکر می کنم.”

جالب است که بدانیم بابا رحمان با ۱۷۵ سانتی متر قد ، کوتاه قامت تر از ایوانوویچ ۱۸۵ سانتی متری است. اما برخلاف گفته های آقای خاص ، بابا رحمان در ضربات سر بازیکن موفقی در بوندس لیگا نشان داده و در ۶۷ درصد از دوئل های هوایی خود موفق بوده است ،هرچند که مقایسه از روی آمار نمی تواند کافی باشد. به هر حال به نظر می رسد که هواداران چلسی در فصل جاری تنها فرصت دیدن بازی بابا رحمان را در جام حذفی و اتحادیه داشته باشند.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو بابا رحمان چلسی ایوانوویچ ایوانویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

62 3

665 چل تهران سی1394/07/14

Fc Niyar Madrid: بابا واسه چی بهش میگن اقای خاص

15 مهر (09:45)


چلسی گرگان: اوضاع تیم به هم ریختس نمیدونم چرا. شاید مغرور شدن

15 مهر (00:17)


اف سی سئول 10: مورینیو بهترین مربی جهانه حتما یه چیزی میدونه من بهش اعتماد دارم.

14 مهر (20:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi