خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

ایوانوویچ: باید از خواب بیدار شویم

ایوانوویچ: باید از خواب بیدار شویم
چلسی نیوز ، پس از ثبت سومین شکست فصل چلسی در روز گذشته مقابل اورتون در گودیسون پارک ، تنها آقای خاص نبود که به مصاحبه پرداخت بلکه بازیکنان چلسی نیز هریک در خصوص این شکست و وضعیت نامناسب چلسی مطالبی را عنوان نمودند که برانیسلاو ایوانوویچ که یکی از بزرگ ترین علل ناکامی چلسی از سوی هواداران نام برده می شود نیز مطالبی را بیان کرد و عنوان نمود که باید از خواب بیدار شوند.

ایوانوویچ عنوان کرد: “ما نیاز به یک پیروزی بزرگ داریم تا بتوانیم به مسیر خود بازگردیم. ما باید اندیشیدن بر روی بازی بعدی را آغاز کنیم . بازی بعدی برای ما بسیار مهم است چون در تورنومنتی جدیدی برگزار می شود و این بازی موقعیتی برای تغییر دادن وضعیت فعلی خواهد بود.

ما به بدی نتایج کسب شده بازی نکردیم اما باید از خواب بیدار شویم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم تا تغییر کنیم این است که به سختی کار و تلاش کنیم به صورتی که فکر کنیم که بازی بعدی ما ، آخرین بازی مان خواهد بود. ما باید به مانند بازی فینال بازی کنیم و این تنها راه تغییر دادن وضعیت کنونی است.

مهم ترین مسئله در وضعیت کنونی این است که در هر وضعیت و در هر لحظه از زمان بازی به مانند یک تیم باشیم و این چیزی است که می تواند وضعیت ما را بهبود بخشد.”

چلسی هم اکنون از ۵ بازی تنها ۴ امتیاز را کسب کرده و در جمع ۵ تیم انتهای جدولی قرار دارد و آقای خاص همچنان با صحبت از اعتماد به بازیکنان خود به آینده تیم امیدوار است. ایوانوویچ نیز در این پنج بازی از ابتدا در ترکیب تیم به عنوان مدافع راست حضور داشته و بی شک یکی از علل دریافت ۱۲ گل در ۵ بازی فصل بوده است. تیم مورینیو هم اکنون ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و آقای خاص باید برای رهایی از این وضعیت چاره ای بیاندیشد.

برچسب‌ها: برانسلاو ایوانویچ چلسی ایوانوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

264 چل تهران سی1394/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi