خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

کمپانی به دخترش هم رحم نمی کند

کمپانی به دخترش هم رحم نمی کند
به گزارش سایت ورزش بانوان؛ به نقل از شفقنا ورزشی، جایزه پدر مهربان باید به وینسنت کمپانی مدافع منچستر سیتی تعلق گیرد که حتی در رفتار با بچه هایش هم شوخی بردار نیست و طوری دیگر با آنها برخورد می کند.
کاپیتان بلژیکی منچستر سیتی که در حال بازی کردن با دخترش در ورزشگاه بود چنان تکلی روی پای او رفت که بسیاری را شگفت زده کرد و نشان داد که او چه جدیتی در کار خود دارد. به دختران توصیه می شود که اگر پدران آنها مدافع هستند از شوخی کردن با آنها در زمین خوداری شود.

کمپانی یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر انگلیس است. او بازوبند کاپیتانی منچستر سیتی را بر بازو می بندد و چند سالی است که رهبر خط دفاعی این تیم به شمار می آید. این ستاره بلژیکی دو بار قهرمانی با فیروزه ای پوشان را در رقابت های لیگ برتر انگلیس به دست آورده است و تیم او در فصل جاری هم از شانس های کسب عنوان قهرانی است چرا که در هر چهار بازی خود توانسته با اقتدار به پیروزی برسد ودر صدر جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها: کمپانی منچسترسیتی فوتبال دختر تمرین پدر جایزه تکل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

728 Esteghlalfc1394/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi