خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
دختر
10

بدون نقاب با دختر سیبیلوی طرفدار فوتبال

6 0

پرسپولیس   1396/12/02

دختر سیبیلوی استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و تراکتورسازی، این بار بدون نقاب و گریم در استادیوم جاسم بن حمد به حمایت از تیم محبوبش پرداخت.به گزارش "ورزش سه"، "زهرا" آرزوی خود را جمع کرد و از آبشار لونک در بکرترین منطقه توریستی گیلان راهی آزادی شد. با گریمی که حتی خانواده‌اش هم نتوانستند او را بشناسند و تماشاگر جدال پرسپولیس و تراکتور شد. دخترک گیلانی طرفدار پرسپولیس بعد از آن بازی و با توجه به انتشار عکس‌هایش در ...

چهره واقعی دختری که به استادیوم رفت

14 1

پرسپولیس   1396/10/10

دختری که وارد ورزشگاه آزادی شده بود تصاویری از چهره واقعی خود را منتشر کرد.زهرا دختر رشتی هوادار پرسپولیس روز گذشته با گریم خود وارد ورزشگاه آزادی شد و دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور را از نزدیک مشاهده کرد.در طول یک هفته گذشته این دومین بار است که دختری به چنین شکلی وارد ورزشگاه می شود.

فتح آزادی با گریم و ریش مصنوعی!

29 2

پرسپولیس   1396/10/08

یک دختر هوادار، با تغییر قیافه و چهره مبدل در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و به تشویق تیم محبوبش پرداخت.پس از انتشار وسیع تصاویر شبنم، دختری که در اهوازبا رنگ کردن صورت و گریم به تماشای بازی فولاد ـ پرسپولیس رفته بود، امروز بانوی دیگری با یک تغییرچهره کامل در ورزشگاه حضور پیدا کرد و وقتی توسط عکاسان شناسایی شد برای آنها دستی هم تکان داد.

عکس/ دختر پرسپولیسی دوآتشه که قاچاقی به سکوهای ورزشگاه آزادی رسید

122 25

پرسپولیس   1395/02/26

در حالی که یکی از هوادار دختر پرسپولیس جمعه موفق نشد به ورزشگاه آزادی برود اما یک هوادار بانوی دیگر در این راه موفق بود.این هوادار که شیوا نام دارد تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد تا ثابت کند به آزادی رفته و با کلاهی که گذاشته موفق شده برگزار کنندگان مسابقه را فریب بدهد

کمال کامیابی‌نیا پدر شد (عکس)

2 2

پرسپولیس   1394/12/13

هافبک دفاعی پرسپولیس امروز صاحب فرزند شد.به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در فصل جاری جزو برترین بازیکنان پرسپولیس امروز به دنیا آمدن فرزندش را جشن گرفت.هافبک دفاعی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت احتمالا در دو دیدار آینده سرخپوشان غایب خواهد بود امروز صاحب فرزند دختر (کمند) شد تا جمع خانوادگی اش تکمیل شود.

مربی دارای درجه BSC دختر نوجوانی را اغفال کرده است.

2 0

انگلیس   1394/11/14

به گزارش پارس به نقل از دیلی خبر ایران، مربی فوتبال و دارای درجه مربیگری BSC در فوتبال صبح دیروز به جرم درخواستهای بی شرمانه از دختر 14 ساله روانه دادگاه شد.فیلیپ بور 36 ساله متهم است در حین تماس تصویری از طریق وبکم از دختر 14 ساله درخواستهای بی شرمانه ای داشته است.فیلیپ بور مربی و مدرس فوتبال بچه ها متهم است با اغوا و فریب از دختر 14 ساله که جزو دانش اموزان وی بوده است از پشت وبکم از وی درخواست می نموده که لبانش را ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi