خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

چمن ویسنته کالدرون بد است اما نه برای پذیرایی از بارسا !

چمن ویسنته کالدرون بد است اما نه برای پذیرایی از بارسا !
سرمربی اتلتیکومادرید با ابراز رضایت از رقم خوردن اولین پیروزی تیمش در هفته اول فصل جدید لالیگا، اشاره‌ای به مصاف حساس شاگردان خود با مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها داشت.

تیم فوتبال اتلتیکومادرید فصل ۱۶-۲۰۱۵ لالیگا را با پیروزی یک بر صفر خانگی برابر لاس‌پالماس تازه صعود کرده آغاز کرد. دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری پس از این بازی اشاره‌ای طنزآمیز به بازی هفته سوم روخی‌بلانکو برابر بارسلونا داشت و به کاتالان‌ها برای سفرشان به مادرید هشدار داد.

سیمئونه در ابتدای کنفرانس خبری خود پس از اشاره به روند بازی درباره رقبای اصلی‌اش در فصل جدید گفت: فکر می‌کنم که ما خوب بازی کردیم. سعی داشتیم که خوب بازی کنیم و توپ را به مهاجمان مان برسانیم. در نیمه دوم بازی‌مان عمقی‌تر شد. این فصل ما حواسمان به سویا، والنسیا و ویارئال که خرید‌های خوبی انجام داده‌اند، خواهد بود.

سیمئونه نبود ریتم کافی در بازی تیمش برابر لاس‌پالماس را به وضعیت چمن ورزشگاه ویسنته کالدرون ربط داد و اظهار داشت: چمن ورزشگاه در وضعیت بدی قرار دارد، اما زمانی که بارسلونا به اینجا بیاید، این تیم باید بداند که این وضع ادامه نخواهد داشت. ما باید بازی عمقی خود را تقویت کنیم. ما تملک توپی می‌خواهیم که منجر به خلق موقعیت شود.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید درباره بازی لاس‌پالماس هم تأکید کرد: آنها تیم خوبی تشکیل داده‌اند. اوبلاک (دروازه‌بان اتلتیکومادرید) در این بازی یک واکنش خوب انجام داد. لاس پالماس هم خوب بازی کرد.

سیمئونه درپایان درباره عملکرد چهار بازیکن تیمش، کاراسکو، کورئا، اولیور و جکسون مارتینس هم عنوان کرد: کاراسکو را کنار گذاشتم تا فرصت بازی به دیگر بازیکنانی که می‌دانستم برای حضور در این بازی آماده‌تر هستند، برسد. کورئا هم بازیکن متفاوتی است و بسیار خطرناک. او در فضاهای بسته دید خوبی برای ارسال پاس دارد. او بازیکنی سرکش است و بدون ترس از هیچ بازیکنی وارد درگیری‌های نفربه‌نفر می‌شود.

هافبک دفاعی پیشین اینتر و اتلتیکومادرید افزود: اولیور هم در کار تیمی ما عملکرد خوبی داشت. در نیمه اول او بازی ترکیبی خوبی با خوانفران و آنتوان گریزمان داشت. جکسون مارتینس نیز کارش را خوب انجام داد. گرفتن توپ از او زمانی که پشتش به دروازه‌ است، کار سختی است. او در حملات کمک فراوانی به ما کرد هرچند نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید توپ را در محوطه جریمه به او برسانیم. مارتینس بازی به بازی پیشرفت می‌کند و وضعیتش بهتر می‌شود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید دیه گو سیمئونه ویسنته کالدرون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

361 جوانان ملوان1394/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi