خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بهترین مسی را مقابل اتلتیکوخواهیم دید

بهترین مسی را مقابل اتلتیکوخواهیم دید
لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با اتلتیکو مادرید، نسبت به سوت های هواداران فوتبال در اسپانیا علیه پیکه، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در ویسنته کالدرون و از هفته سوم لالیگا دیدار سختی مقابل اتلتیکو مادرید پیش رو دارد. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در مورد این بازی گفت:" این یک حقیقت محض است که بازی در زمین اتلتیکو مادرید که این فصل را بسیار خوب شروع کرده، بسیار سخت و دشوار است؛ با این حال بازی برابر این تیم همیشه به ما انگیزه زیادی برای پیروزی می دهد.
اتلتیکو هم مثل ما غایبانی دارد و این تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته اما نمی دانم این مساله تا چه اندازه روی کیفیت بازی فردا و قدرت دو تیم تاثیرگذار خواهد بود."

انریکه در مورد غیبت مسی در تمرین دو روز گذشته گفت:" مسی از ما اجازه داشت چون منتظر تولد فرزندش بود. ماسچرانو هم تنها یک جلسه با ما تمرین کرده اما مشکلی برای بازی فردا ندارد. مسی هم به همینگونه، منتظر نمایش درخشان او در بازی فردا هستم."

انریکه در مورد محرومیت پیکه از بازی فردا گفت:" نام او در لیست قرار نگرفته، چون هنوز محرومیتش بخشیده نشده است. هر اتفاق دیگری تا فردا بیفتد، زمان داریم تا نامش را به لیست اضافه کنیم."

سرمربی بارسلونا در مورد سوت های اعتراضی بر علیه پیکه در دو بازی اسپانیا برابر اسلواکی و مقدونیه گفت:" سوت ها بر علیه پیکه تاسف آور است. شرم آور است که در کشور خودت از سوی هواداران، توهین بشنوی.آنچه در اسپانیا شاهدش هستیم، خنده دار است. "

انریکه در مورد این گفته پیکه در مورد رئال مادرید که گفته بود دوست دارد رئال همه بازی هایش را ببازد عنوان داشت:"اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که من هم مثل پیکه فکر می کنم. بخاطر رقابتی که بین ما و رئال مادرید وجود دارد، این یک مساله طبیعی است. بطور مثال وقتی گوتی گفت که دوست دارد بارسا همه بازی هایش را ببازد، تعجب نکردم. پیکه یک انسان صادق، صریح و خاص است که حرف دلش را می زند. متاسفانه در اسپانیا، همیشه دورویی نمود بیشتری دارد."

برچسب‌ها: بارسلونا پیکه اتلتیکو مادرید رئال مادرید ویسنته کالدرون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

371 گلوله سربی1394/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi