خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

رجز خوانی سرمربی اتلتیکو مادرید برای رئال مادرید و بارسلونا

رجز خوانی  سرمربی اتلتیکو مادرید برای رئال مادرید و بارسلونا
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا در نشست خبری خود با تاکید بر کامل بودن تیمش گفت: شک ندارم که اتلتیکو برای فصل آینده مدعی قهرمانی است.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی و بازیکن پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید که فصل خوبی را با این تیم سپری و رضایت مقامات باشگاه و هواداران بیشمار این تیم را جلب کرده است، در خصوص تیمش گفت: از دست دادن آردا توران برای تیم من ساده نبود اما خیلی زود فهمیدم که مشکلی برای تیم ایجاد نشده و بازیکنان خوب و جوان اتلتیکومادرید خیالم را برای فصل آینده راحت کرده‌اند. درهای مذاکره برای خریدهای احتمالی بسته نیست و من به عنوان یک مربی از داشتن بازیکنان بزرگ خوشحال می‌شوم اما تاکید جدی دارم که تیمم کامل است و نیازی به بازیکن تازه نداریم.

وی ادامه داد: در فصل آینده تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا به قهرمانی فکر می‌کنند اما اتلتیکومادرید مثل هر سال خواب آنها را آشفته خواهد کرد و این بار مدعی جدی و رقیبی بزرگ برای آنها هستیم.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید دیه گو سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

312 ایران با تمدن1394/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi