خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

مسی و رونالدو همچنان دو دوست صمیمی

مسی و رونالدو همچنان دو دوست صمیمی
در حالی که آینده لیونل مسی در بارسلونا با تردیدهای زیادی رو به رو شده و وی چندی پیش اعلام کرده بود نمی داند فصل آینده در چه تیمی به میدان خواهد رفت، گمانه زنی های زیادی در مورد حضور مسی در تیم هایی چون چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به وجود آمد. هر چند مسی طی گفت‌وگویی اعلام کرد بارسلونا را ترک نمی‌کند اما کارلو آنچلوتی فاش کرد اگر امکانش وجود داشت، دوست داشت مسی و رونالدو در خط حمله رئال مادرید در کنار هم بازی می کردند.

رئال مادرید یکی از باشگاه‌های ثروتمندی است که می تواند هزینه گزاف و ۲۵۰ میلیون یورویی جدایی مسی از بارسلونا را پرداخت کند و دستمزد سالیانه ۲۰ میلیون یورویی را هم به وی بپردازد. با اینکه جا به جایی بازیکن بین این دو تیم بزرگ اسپانیایی تا حدودی سخت به نظر می رسد، اما انتقال بازیکنانی چون لوییس فیگو، لوییس انریکه و مایکل لادروپ از تیم های رقیب موجب شده تا تابوی عدم انتقال بازیکنان بین این دو تیم شکسته شود. بر همین اساس، کارلو آنچلوتی در کنفرانسی خبری اعلام کرده دوست داشت مسی را هم در رئال مادرید در اختیار می داشت.

آنچلوتی در این زمینه گفت: دوست داشتم اینطور شود. درست است که رونالدو اسطوره و نماد باشگاه است و مسی هم نماد بارسلونا به حساب می آید، هر کدام از آنها تیم و تاریخچه مربوط به خودشان را دارند اما اینکه هر دوی آنها در تیم ما حضور داشتند، یک اتفاق بزرگ برای مان به حساب می آمد. اکنون اما فکر کردن به این موضوع هم سخت است.

رابطه کریستیانو رونالدو و گرت بیل، دو کهکشانی این تیم و گران ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا به تیرگی گراییده است زیرا در دیدار رئال مادرید و اسپانیول که شنبه گذشته برگزار شد، گرت بیل در موقعیتی که می توانست به رونالدو پاس گل بدهد، ترجیح داد توپ را به سمت دروازه حریف شوت کند. پس از آن رونالدو بر سر بیل فریاد کشید و هواداران نیز تا پایان بازی ستاره ولزی را هو کردند.

رونالدو در گفت و گویی از هواداران رئال مادرید خواسته تا آن اتفاق را فراموش کنند و در دیدارهای بعدی این تیم به تشویق گرت بیل بپردازند. آنچلوتی در این زمینه هم گفت: به نظر من پاس دادن آن توپ کار بسیار سختی بود. نیازی هم نبود در مورد این موضوع با گرت حرفی بزنم. او در ترکیب تیم من خیلی خوب بازی می کند. بیل در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارد. فردا (پنجشنبه) مقابل اتلتیکو مادرید نمایش خوبی خواهد داشت. رابطه بین دو ستاره تیمم نیز عالی است.

آنچلوتی سپس به صحبت در مورد دیدار برگشت تیمش مقابل رقیب همشهری یعنی اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری پرداخت. آنها دیدار رفت را در ویسنته کالدرون با نتیجه دو بر صفر باختند. اتلتیکو در آن دیدار از هشت بازیکن ذخیره خود، از جمله فرناندو تورس که به تازگی با این تیم قرارداد بسته بود استفاده کرد و نمایشی فوق العاده هم از خود ارائه کرد. در حالی که رئال مادرید حتی به سختی توانست موقعیت های گلزنی روی دروازه تیمش ایجاد کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با این حال تاکید کرده تیمش می تواند در دیدار برگشت ورق را برگرداند. وی در این زمینه گفت: می دانیم چطور باید مقابل اتلتیکو بازی کنیم زیرا خیلی خوب آنها را می شناسیم. کلید پیروزی بر اتلتیکو مادرید که یکی از سازمان یافته ترین تیم‌ها در خط دفاعی به حساب می آید، این است که بتوانیم با تمام قدرت مان به مصاف آنها برویم. باید گل بزنیم اما در عین حال باید آرامش مان را هم حفظ کنیم و در پیاده کردن برنامه های مان عجله ای نداشته باشیم. باید گل بزنیم. تیم ما به گلزنی عادت دارد. ۹۰ دقیقه وقت داریم و نیازی هم نیست در کارمان شتاب کنیم.

کریستیانو رونالدو در دیدار رفت به خاطر خستگی زیاد روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود و کیلور ناواس، دروازه بان دوم این تیم نیز درون دروازه ایستاده بود اما رئال مادرید در سایر پُست‌ها با قدرت کامل وارد زمین شده بود. آنچلوتی اعلام کرد خسه رودریگس در آمادگی کامل به سر می برد و می تواند بار دیگر در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد. این در حالی است که در ترکیب رئال مادرید تمام بازیکنان بزرگ این تیم می توانند به میدان بروند.

آنچلوتی عنوان کرد: خسه در شرایط خوبی قرار دارد و از آسیب دیدگی به شکل کامل رهایی یافته است. او می تواند در ترکیب ثابت تیم به میدان برود. تیم در وضعیت خوبی است زیرا زمان کافی برای ریکاوری داشتیم. فردا (پنجشنبه) در مورد ترکیب ثابت تیم تصمیم گیری می کنم اما در هر حال همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.
اقا بنیتز هم در این باره گفت:
این صحبت های بنیتز بدان معنا است که تنها آسیب دیده تیمش لوکا مودریچ کروات است. سرمربی اسپانیای رئال مادرید تاکید کرده که مودریچ هم به زودی به میادین باز می گردد.

وی گفت: مودریچ دوشنبه به مادرید بازگشت. او تمرین های سبک را آغاز کرده و نزدیک به یک ماه دیگر می تواند بار دیگر در ترکیب تیم به میدان برود. او بازیکن مهمی برای ما است. البته باید تاکید کنم بازیکنانی که در مدت نبود او به جایش در ترکیب تیم قرار گرفتند نیز عالی کار کردند. به عنوان مثال ایسکو فوق العاده بوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید رئال مادرید - اسپانیا بارسلونا بارسلونا رئال مادرید مسی و رونالدو در یک تیم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 3

1,104 مهنام1394/06/07

سینا شی: ایوای

7 مهر (22:06)


فولاد جامع: خبر فصل قبل رو الان گزاشتی؟

11 شهریور (02:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi