خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

رکورد بارسا در کوپا به خطر افتاد

رکورد بارسا در کوپا به خطر افتاد
مدت‌ها از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در مسیر رسیدن به فینال کوپا دل ری می‌گذرد که آخرین بار، 6 سال پیش، کاتالان ها از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، از آن موقع به بعد، بارسا دیگر در کوپا حذف نشده و توانسته تا فینال پیش برود که این یک رکورد در تاریخ رقابت ها محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان بارسلونا را پادشاه کوپا دل ری خواند و شکی در این نیست. آبی اناری ها 30 بار جام را بالای سر برده اند و در 5 سال اخیر نیز 4 قهرمانی به دست آورده اند؛ در حقیقت تنها باری که آنها موفق به کسب قهرمانی در این چند سال نشده اند، تقابل با رئال در فینال 2014 در ورزشگاه مستایا بود.

شکی نیست که بارسا بر این رقابت ها تسلط دارد، آنها رقیبی ندارند ولی اگر یک تیم بتواند سد راه آنها شود، آن رئال مادرید است.

در نیمه نهایی 13-2012، دو تیم در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و سسک فابرگاس و رافائل واران برای دو تیم گلزنی کردند. بازی برگشت اما به شکلی کاملا غیرمنتظره پیش رفت. شاگردان مورینیو توانستند با دو گل رونالدو و یک گل از واران، 3-0 از بارسا پیش بیفتند و گل دقیقه 87 یوردی آلبا هم نتوانست کمکی به تیمش کند.

این نتیجه شاید برای بارسا دردناک بود ولی از آن پس آنها روزهای خوبی را شروع کردند و موفقیت‌های بسیاری در کوپا به دست آوردند.

در این مسیر، بارسلونا با تیم‌های دسته پایین تر مثل لئونسا، ویانونسه، الچه، مورسیا و هرکولس روبرو شده و همچنین تیم‌های بزرگتری مثل اتلتیک بیلبائو، اتلتیکو و سویا روبرو شده است. سویا تا آستانه حذف بارسا رفت ولی در نوکمپ با نتیجه 6-1 شکست خورد.

هر کسی که در این دیدار به پیروزی برسد، می‌تواند به کسب سه گانه نیز فکر کند.امسال به نظر این جام اهمیت بیشتری نسبت به سال گذشته دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید بارسلونا کوپا دل ری کوپا دلری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

180 اس اس پرس1397/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi