خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

پیولی: در سری آ، نباید تصور کنید بازی در نیمه اول تمام شده ا

پیولی: در سری آ، نباید تصور کنید بازی در نیمه اول تمام شده ا
سرمربی لاتزیو از ذهنیت تیمش در بازی برابر بولونیا راضی نیست.

طرفداری- لاتزیو موفق شد با حساب دو بر یک از سد بولونیا بگذرد تا اولین بازی فصل سری آ را با پیروزی به پایان برساند. استفانو پیولی پس از بازی به اسکای گفت:

می خواستیم با ذهنیت درستی بازی کنیم، زیرا این دیدار در خانه برگزار می شد و می دانستیم که نباید این فرصت را از دست دهیم. لاتزیو تا زمانی که بازی دو بر صفر شد، متحد و با کیفیت بازی کرد. پس از آن بازیکنان به اشتباه فکر کردند بازی تمام شده که چنین اشتباهی در این سطح، قابل قبول نیست.حداقل موفق شدیم از لحظات سخت بیرون بیاییم و در خانه به نتیجه برسیم. نیمه دوم متعادل بود و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

پیولی ادامه داد:

مشکل واقعی در اواخر نیمه اول پیش امد که ما فکر کردیم کار تمام شده است. در سری آ شما نمی توانید همچین فرضی داشته باشید. تیم موقعیت خلق کرد اما با سردرگمی و عدم دقت، آنها را هدر داد. ما بازیکنان با استعدادی داریم و اگر بتوانیم آن را با ذهنیت درست ترکیب کنیم، کارهای بزرگی در طول فصل انجام خواهیم داد. کیشنا سرعت، کیفیت و شعور حمله دارد اما هنوز راه دراز است. مهم این است که بازیکنان من نهایت تلاش خود را می کنند که تاثیرگذار باشند.

پیولی در مورد بازی برگشت در برابر بایر گفت:

دیدار بعدی ما خیلی مهم است، زیرا مشخص می کند لاتزیو باید در کدام تورنمنت اروپایی به میدان رود. تیم کاملا مدعی است اما متاسفانه چند مصدوم داریم و امیدوارم مصدومیت لوکاس بیلیا جدی نباشد.

برچسب‌ها: پیولی لاتزیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

259 آث میلموند 091394/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi