خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

پیولی: برای کسب پیروزی به مصاف لورکوزن خواهیم رفت

پیولی: برای کسب پیروزی به مصاف لورکوزن خواهیم رفت
استفانو پیولی، سرمربی تیم لاتزیو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار فرداشب تیمش در مقابل بایرلورکوزن آلمان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

طرفداری- بیانکوچلستی که در دیدار رفت هفته گذشته موفق شد بایرلورکوزن آلمان را 1-0 شکست دهد، فردا با یک تساوی هم می تواند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، پیولی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

آن ها تیم بسیار خوبی هستند. تیمی هستند که بسیار پرفشار بازی می کند و بازی مستقیم سبک فوتبالی آنان است. آن ها این ویژگی ها را در دیدار این هفته مقابل هانوفر به خوبی به نمایش گذاشتند و می توانستند حتی گل های بیشتری هم به ثمر برسانند. آن ها در رم هم نمایش خوبی برجای گذاشتند. امّا اینجا هستیم چون که شایسته حضور در اینجا هستیم، بازی رفت تنها یک نیمه از کار بود و می دانیم که هنوز چیزی را نبرده ایم، درست مانند دیدار رفت، ما آگاه هستیم و می دانیم که بازی سختی پیش رو خواهد بود و باید برای تصاحب هر توپ بجنگیم.

پیولی ادامه داد:

ما سعی می کنیم بازی خود را به نمایش بگذاریم و هر زمان که فرصتش به وجود آمد حمله کنیم و سعی کنیم حریفمان را محوطه جریمه دور نگه داریم، آن ها روی ضربات آزاد هم بازیکنان مستعدی دارند. ما باید سعی کنیم روی به بازی در عمق بیاوریم و از این جنبه به آن ها فشار وارد کنیم، چراکه ما بازیکنانی داریم که در مصاف های تک به تک بسیار خوب هستند، به نظرم ما فردا برای برد بازی خواهیم کرد.

برچسب‌ها: پیولی لاتزیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

202 آث میلموند 091394/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi