خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

پیولی: لاتزیو هنوز به سطح چمپیونزلیگ نرسیده

پیولی: لاتزیو هنوز به سطح چمپیونزلیگ نرسیده
استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو پس از شکست تیمش مقابل لورکوزن و حذف از چمپیونزلیگ عنوان کرد که تیمش هنوز در سطح این رقابت‌ها نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو که در دیدار اول در ورزشگاه خود، 1-0 مقابل لورکوزن به پیروزی رسیده بود، شب گذشته در آلمان 3-0 شکست خورد و از چمپیونزلیگ حذف شد.

پیولی در این رابطه گفت:" لورکوزن بهتر از ما بود. ما بازی را باختیم زیرا آنها با سرعت بالاتری توپ را به جریان درآورندند و باعث شدند تعداد اشتباهات ما بیشتر شود. نیمه اول دو طرف مثل هم بودند ولی در مجموع، لورکوزن موقعیت بشتری ایجاد کرد، بیشتر پرس کرد و شایسته پیروزی بود. این نشان می‌دهد که ما هنوز آماده این سطح نیستیم ولی می‌خواهیم رشد کنیم و هنوز در سری آ، یورولیگ و کوپا ایتالیا جای رشد داریم. برای چنین سطحی در حال آمادگی هستیم. هنوز به آن نرسیدیم ولی ترکیب با کیفیتی داریم و مطمئنم که به زودی به این سطح خواهیم رسید."

برچسب‌ها: پیولی لاتزیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

208 آث میلموند 091394/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi