خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

لیورپول 1 - 0 بورنموث؛3 امتیاز ارزشمند خانگی با گلزنی بنتکه

لیورپول 1 - 0 بورنموث؛3 امتیاز ارزشمند خانگی با گلزنی بنتکه
لیورپول در نخستین خانگی فصل توانست با یک گل مقابل برنموث به پیروزی دست پیدا کند.
طرفداری- ادی هاو سرمربی جوان برنموث که به آقای خاص انگلیسی ها مشهور است، پیش از آغاز فصل وعده بازی هایی چشم نواز و سریع در لیگ برتر را داده بود. او امشب بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و توانست با بازیکنان کم نام و نشان خود یک دیدار برابر مقابل لیورپول را به نمایش بگذارد. جدا از ادی هاو که می توان وی را برنده واقعی این مسابقه دانست، باید در ترکیب لیورپول به بازیکنانی مانند جیمز میلنر، ناتانیل کلاین، فیلیپه کوتینیو، دژان لوورن و کریستین بنتکه به عنوان بهترین ها یاد کرد. در ترکیب برنموث نیز ریچی و الفیک از خوب ها بودند.

گزارش بازی
برنموث کار را با هیجان خاصی آغاز کرد. آن ها در دقیقه 5 روی یک ضربه کرنر با ضربه سر تامی الفیک به گل رسیدند، اما داور این گل را به دلیل خطا روی لوورن مردود دانست.
در دقیقه 22 اشتباه مدافع برنموث در پاس دادن، باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به کریستین بنتکه برسد. شوت مهاجم بلژیکی از همان منطقه به بیرون رفت.
کرنر ارسال هندرسون در دقیقه 25 کوتاه بود. کلاین توپ را به هندرسون بازگرداند و سانتر کاپیتان لیورپول با عبور از کوتینیو، با ضربه بنتکه از فاصله نزدیک به گل بدل شد. این پنجاهمین گل این مهاجم در لیگ برتر و نخستین گل رسمی وی برای قرمزها بود.
در دقیقه 28، میلنر ضربه خطا را از کنار ها با یک پاس پشت محوطه برای هندرسون ارسال کرد. ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
خطایی که در دقیقه 37 پشت محوطه جریمه برنموث انجام شد را باز هم میلنر به صورت پاس به هندرسون رساند. کاپیتان جدید قرمزها به تو زد و پس از اینکه با شارژ مدافع حریف تعادلش را از دست داد، برخواست و توپ را سانتر کرد که ضربه وی برگشت داده شد. هواداران اعتقاد داشتند که این صحنه پنالتی بوده است.
در دقیقه 43، کوتینیو پس از چند حرکت زیبا پشت محوطه صاحب توپ شد. این هافبک برزیلی یک پاس تو در ارسال کرد که این پاس بلاک شد و به طور اتفاقی روی نقطه پنالتی باز هم توپ به وی رسید. در شرایطی که بازیکنان برنموث با تکل خود را تا نزدیکی توپ رسانده بودند، ضربه وی با پای غیر تخصصی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 46 شوت زمین و محکم مت ریچی زاویه نداشت و توسط مینیوله جمع شد. دو دقیقه بعد، باز هم این بازیکن در گوشه محوطه جریمه یک بدن آمد و با عبور از سد گومز شوت زنی کرد که ضربه وی به بیرون رفت.

در دقیقه 50، شوت فنی و زمینی کوتینیو از پشت محوطه با دفاع برخورد کرد و با فاصله کمی به کرنر رفت.

در دقیقه 59 باز هم ریچی بود که روی یک پاس زمینی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و سر ضرب اقدام به شوت زنی کرد. این ضربه خطرناک با فاصله بسیار کمی به برون رفت.

در دقیقه 62 پاس ویلسون در عمق به اوکین رسید و ضربه این بازیکن تحت فشار مدافعین به بیرون رفت.

در دقیقه 69 پاسکاری لالانا و بنتکه به کوتینیو رسید و ضربه این هافبک برزیلی به بیرون رفت.

در دقیقه 71 سانتر خوب قرمزها از کناره ها پس از یک فعل و انفعال به کوتینیو رسید که ضربه این بازیکن در شرایطی خطرناک بلاک شد.

در دقیقه 73، لیورپول در یک ضد حمله به فرصتی مسلم رسید. بنتکه فرار کرد و پاس عرضی خود را به کوتینیو رساند اما این بازیکن عجله کرد و ضربه اش به دفاع برخورد کرد.

در دقیقه 85، ضربه فرانسیس با پشت سر در یک ضربه کرنر با فاصله کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

سانتر خوب کلاین در دقیقه 89، با ضربه بنتکه همراه شد که با واکنش نصفه نیمه دروازبان به تیر دروازه خورد. توپ برگشتی توسط لالانا به بیرون زده شد.

برچسب‌ها: لیورپول بورنموث بنتکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 7

497 Liverpoolism1394/05/27

استقلیورپول: هفته بعدم ارسنالو میبریم

28 مرداد (12:23)


پدیده شبدیز: تبریک . به امید قهرمانیی

28 مرداد (11:47)


کازینو رویال20: تبریک ب همه هواداران لیور

27 مرداد (19:07)


27 مرداد (19:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi