خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول 9-0 بورنموث؛ ما مدعی نیستیم؟ خوش خیالید!

لیورپول 9-0 بورنموث؛ ما مدعی نیستیم؟ خوش خیالید!
لیورپول با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه درخشان 0-9 از سد بورنموث عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که چند روز قبل مقابل منچستریونایتد شکست خورده و از سه هفته ابتدایی تنها دو امتیاز گرفته بود، امروز در هر دو نیمه عملکرد درخشانی داشته و در نهایت با نتیجه پرگل 0-9 موفق به شکست بورنموث شد.

بازی با برتری لیورپول شروع شد و این تیم در دقیقه سه به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق بابی فیرمینو، لوئیس دیاز در مرکز محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه سر تماشایی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

تیم میزبان خیلی زود به گل دوم نیز رسید. هاوری الیوت، ستاره جوان لیورپول، پشت محوطه توپ را در اختیار گرفته و با یک ضربه تماشایی و فوق العاده توانست گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 16 هاروی الیوت با یک ارسال عرضی خوب فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی محمد صلاح فراهم کرد، اما ضربه این ستاره مصری در دهانه دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت.

دقایقی بعد لیورپول موفق به زدن گل سوم شد. ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست و در پشت محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فوق العاده توانست دروازه بورنموث را باز کند.

در دقیقه 31 لیورپول به گل چهارم دست یافت. دفاع توپ عجیب مدافعان بورنموث باعث شد توپ در مقابل دروازه جلوی پای بابی فیرمینو قرار گیرد و این ستاره برزیلی به‌راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقایقی بعد بورنموث فرصت داشت یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما بدشانس بود و ضربه کریسته به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 45 لیورپول به گل پنجم نیز دست یافت. روی ارسال کرنر اندرو رابرتسون، این بار ویرژیل فن دایک با ضربه سر دروازه بورنموث را باز کرد تا در نهایت تیم میزبان با برتری خیره کننده 0-5 راهی رختکن شود.

لیورپول نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل ششم رسید. ارسال ترنت آرنولد با ضربه کریس مفام به سمت دروازه بورنموث همراه شد و این بازیکن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

حملات مرسی سایدی‌ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 62 باز هم به گل رسید. ارسال رابرتسون با دفع توپ تراورز همراه شد و در ریباند این روبرتو فیرمینو بود که در دهانه دروازه و به‌راحتی توانست گل هفتم را به ثمر برساند.

توفان لیورپول تمامی نداشت و دقایقی بعد این تیم موفق به زدن گل هشتم هم شد. پاس رو به بیرون سیمیکاس در مرکز محوطه به فابیو کاروالیو رسید و او با ضربه‌ای محکم و زمینی توانست دروازه بورنموث را باز کند.

در دقیقه 85 نوبت گل نهم لیورپول فرا رسید. ارسال سیمیکاس از سمت راست با ضربه سر لوئیس دیاز از مرکز محوطه همراه شد و لیورپول این‌گونه به گل نهم دست یافت تا در نهایت مرسی سایدی‌ها 0-9 از سد بورنموث عبور کنند.

برچسب‌ها: لیورپول بورنموث لیگ برتر انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

141 ☫ ایران ☫1401/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi