خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

کاناوارو: فوتبال ایتالیا در وضعیت بدی است

کاناوارو: فوتبال ایتالیا در وضعیت بدی است
مدافع سابق تیم های اینتر و یوونتوس، احساس می کند دیگر مدافعان بزرگ در فوتبال ایتالیا وجود ندارد و همین موضوع کیفیت سری آ را تحت تاثیر قرار می دهد.
به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، فابیو کاناوارو که به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام حهانی 2016 شده است، نگرانی های خود را خصوص فوتبال ایتالیا ابراز کرد.
یوونتوس پس از گذشت پنج فصل تنها تیمی بود که از سری آ در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15 حضور داشت و در همین خصوص کاناوارو معتقد است های یوونتوس هم باید خودش را دوباره احیا کند.
این مرد 41 ساله در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت عنوان کرد:
-
فوتبال ایتالیا بدون در نظر گرفتن حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، لحظات خوبی را سپری نمی کند. کس جرات ندارد دست به تغییرات بزند و با سرمایه گذاری بر روی بازیکنان جوان زیر ساخت ها را درست کند. هنگامی که من با ناپولی در ورزشگاه سن پائولو راه می رفتم غمگین بودم.
من واقعا احساس می کنم که هیچ مدافعی دیگر به مانند آن روز ها وجود ندارد. زمانی بود که به واقع مدافعان خوبی داشتیم و روی کار دفاعی تمرکز می کردند، اما امروز آنها می خواهند فقط توپ را پاس بدهند.
چگونه می شود که یک مهاجم این روزها در یک فصل 60 گل به ثمر برساند؟ مسلما باید این مدافعان را سرزنش کرد.
-

کاناوارو هنوز هم معتقد است مدافعان خوبی در سراسر جهان وجود دارد هر چند او احساس می کند پرداخت پول های هنگفتی که پاری سن ژرمن به داوید لوییز پرداخت کرده است نا بجا بوده.
کاپیتان سابق ایتالیا افزود:
-
مدافعان برزیلی کسانی هستند که در بازار نقل و انتقالات بهترین هستند. پرداخت 50 میلیون یورو برای داوید لوییز بی معنی است ...
من شخصا مدافعانی به مانند ژورمه بواتنگ که از لحاظ بدنی قوی هستند می پسندم. پپه و راموس هم یکی دیگر از این مدافعان هستند و از نظر من بهتریند.
-

برچسب‌ها: ایتالیا کاناوارو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 1

204 آ.ث.کوردستان1394/05/07

آ.ث.کوردستان: داره شوخی میکنه و یک تلنگر میزنه

7 مرداد (23:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi