خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

کاناوارو: رویای من مربیگری ناپولی است

کاناوارو: رویای من مربیگری ناپولی است
فابیو کاناوارو که چند هفته پیش از سرمربیگری گوانژو برکنار شد، در حال حاضر بدون تیم است.

به گزارش "مستر90"، کاناوارو فوتبال را از تیم های پایه ای ناپولی آغاز کرد و پس از سه فصل حضور در تیم اول این باشگاه، راهی پارما، یوونتوس، رئال مادرید و اینتر شد. او که در اولین تجربه مربیگریش، نوامبر گذشته جانشین لیپی در گوانژوی چین شد، چند هفته پیش جای خود را به اسکولاری داد و فعلا بدون تیم است.

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:" این یک واقعیت است که رویای من مربیگری ناپولی و البته تیم ملی ایتالیاست. این می تواند سقف آرزوهای من در این حرفه باشد. همیشه باید بزرگ فکر کرد و رویاهای بزرگ داشت.در حال حاضر مشغول اضافه کردن به دانش مربیگریم هستم اما اگر پیشنهادی برسد بررسی خواهم کرد.
خیلی مهم است که یک مربی آشنا به دانش روز باشد و همواره به دنبال پیشرفت باشد. برای این منظور ممکن است به انگلستان بروم یا با مربی ناپولی و همچنین با آلگری صحبت کرده و در تمریناتشان حاضر شوم.یک مربی باید بداند که چه توقعی از بازیکنانش دارد و باید آن را به خوبی برای آنها تشریح کند."

برچسب‌ها: ایتالیا ناپولی کاناوارو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

163 آ.ث.کوردستان1394/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi