خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

کاناوارو: عدم صعود ایتالیا به جام جهانی فاجعه است

کاناوارو: عدم صعود ایتالیا به جام جهانی فاجعه است
فابیو کاناوارو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس و یکی از معدود مدافعانی که توانست به عنوان بهترین بازیکن جهان دست یابد امروز در حاشیه مراسمی که برای ورزشگاه آرتورو کولانا که در ناپل ایتالیا واقع است در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایتالیا صحبت کرد:
-

قطعا ناپلی در کنار یووه، رو و اینتر را باید مدعیان اسکودتو دانست و این چهار تیم تا انتها با همئ رقابت نزدیکی خواهند داشت. ناپلی فصل را فوق العاده شروع کرده آنها تنها نقطه ضعف فصل گذشته خود را هم بر طرف کرده اند و تا به اینجای کار در مقابل تیم های کوچک هم خوب نتیجه گرفته اند. ساری به خوبی به بازیکنانش فوتبال ناب ایتالیا را یاد داده است و در حال حاضر نتیجه تلاش های او را می بینید.
-

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 که با قهرمانی اتزوری هم همراه بود در مورد نتایج ضعیف تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی هم گفت:
-

متاسفانه فوتبال ایتالیا از لحاظ امکانات عقب تر از کشور هایی مانند انگلیس، اسپانیا و .. قرار دارد. در چین از الان برنامه ریزی ها برای حضور در جام جهانی بعدی انجام شده و این کشور زیر ساخت های لازم را خیلی سری برای فوتبالیست هایش آماده کرده است. اگر تیم ملی ایتالیا به جام جهانی صعود نکند فاجعه رخ داده است و تمام کسانی که درگیر تیم ملی هستند باید جواب پس بدهند.

برچسب‌ها: ایتالیا کاناوارو جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

135 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi