خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

آنقدر کی‌روش را حرص می‌دهیم تا عزای همسرش را فراموش کند!

آنقدر کی‌روش را حرص می‌دهیم تا عزای همسرش را فراموش کند!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش به موقع به ایران خواهد آمد و مطمئن باشید به اندازه کافی به او حرص و جوش می‌دهیم تا غصه و عزایی که بابت درگذشت همسر سابقش دارد را فراموش کند.
علی کفاشیان پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در خصوص نحوه برگزاری مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم خوبی بود، در واقع شاهد یک مراسم کوتاه و منظم بودیم. درست است که چهره‌های شناخته شده باشگاه‌ها کمتر بودند اما نماینده‌های آنها و حتی اعضای هیئت مدیره حضور پیدا کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نحوه برگزاری این مراسم راضی بودید، گفت: شما راضی باشید من هم راضی هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های بدهکار و اینکه وضعیت آنها چه خواهد شد، اظهار داشت: بیشتر این تیم‌ها از لیگ یک و دو هستند، البته تیم‌های لیگ برتری هم هستند که بدهکارند اما به دلیل آنکه در سازمان لیگ درآمد دارند. ما از آنها تعهد می‌گیریم بدهی‌های خود را پرداخت کنند، اما در مورد تیم‌های بدهکاری که در رقابت‌های لیگ یک و دو حضور داشته و درآمدی هم نزد سازمان لیگ ندارند، باید تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند، چون اگر تعهد به پرداخت بدهی‌های خود نکرده و همین‌طور بدون ضابطه پیش بروند قطعا جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد.

کفاشیان گفت: باشگاه‌ها باید علاوه بر اینکه برای جذب بازیکن و پرداخت هزینه‌های جاری خود اقدام می‌کنند نسبت به پرداخت بدهی‌های خود نیز اقدام کرده و آن را جزو تعهدات خود بدانند. طلبکاران این باشگاه‌های بدهکار نیز حق دارند تا پیگیر مطالبات خود باشند. اگر باشگاه‌ها برای پرداخت بدهی‌ها تعهد نکنند جلوی آنها را گرفته و با کسر امتیاز آنها را مواجه می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در فوتبال انگلیس مسئولان فوتبال این کشور اجازه ندارند نام یک باشگاه عوض شود، اما ما در لیگ خود شاهد باشگاه‌های نابسامان هستیم که در آستانه رقابت‌های لیگ برتر تکلیف آنها مشخص نشده گفت: به هر حال آنها استبدادی عمل می‌کنند اما ما آزادی داریم تا هر کاری می‌خواهیم انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره رای کمیته استیناف درباره پرونده تیم‌های راه‌آهن و پیکان تصریح کرد: تا روز چهارشنبه هفته جاری تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

کفاشیان در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی گفت: سعی می‌کنیم در مورد بحث حق پخش با مسئولان صداوسیما توافق کرده و به تفاهم برسیم. در سال گذشته قرار بود صداوسیما ۲۲ میلیارد تومان بابت حق پخش به ما بدهد اما امسال نمی‌دانم تکلیف این موضوع چه می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه زمانی قرار است کی‌روش به ایران برگردد و رخت عزا را از تن او دربیاوریم، تاکید کرد: او به موقع به ایران خواهد آمد و مطمئن باشید به اندازه کافی به او حرص و جوش می‌دهیم تا غصه و عزایی که بابت درگذشت همسر سابقش دارد را فراموش کند.

کفاشیان در مورد اینکه چه زمانی پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی را خواهید داد، گفت: ابتدا باید ببینیم آخر کار آنها چه می‌شود اما پاداش آنها را نیز به موقع خواهیم داد.

وی درباره اینکه احتمال دارد جلوی برگزاری مسابقات را به خاطر مشکلاتی که بر سر حق پخش وجود دارد بگیرند، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد چراکه حیف است این کار انجام شود.

برچسب‌ها: کفاشیان کی روش عزاداری همسر فدراسیون ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

66 4

1,916 سوباسا1394/04/24

Ar Jr: افشارمجتهدبازیکن تیم استقلال فتح ا..:سدمستحکم ودفاع چپ گلزن.قدرت+1032کف قیمت!فقط45الماس! 45الماس زیرقیمت!قبلابازیکن من بوده.عالیه!

16 شهریور (01:18)


افجم تهران: چشم بدخواه های کیروش کور بشه انشالا.

7 مرداد (14:41)


ارتش سرخ 94: مگه کیروش چند تا زن داره ؟

24 تیر (16:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi