خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

کفاشيان فرکی را براي تيم‌ ملی می خواست!

کفاشيان فرکی را براي تيم‌ ملی می خواست!
مهرزاد خليليان در مورد مشکلاتي که در ثبت قرارداد حسين فرکي پيش آمده است گفت: مشکلات حل شده است. چون هم تيم ملي سرمربي پيدا کرده و آقاي کفاشيان خيالش راحت شده است هم اينکه بايد اين سوال را پرسيد که اساساً آقاي درخشان چگونه روي نيمکت پرسپوليس نشسته است؟!

وي افزود: خوشبختانه سپاهان دروغ نمي‌گويد و به صورت شفاف قراردادها را اعلام کرده است. ما سعي مي‌کنيم تا جايي که امکان دارد اصول را رعايت کنيم و هيچ گونه مشکلي در رعايت نکردن سقف قرارداد نداريم.
خليليان بيان کرد: وقتي کرانچار، تونچي و چلنگر و مارتين از ليست ما حذف مي‌شوند و بخواهيم يک مربي اضافه کنيم مشکلي وجود نخواهد داشت.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سوال که پس با اين حساب، اينکه فدراسيون گفته است فرکي به خاطر سقف قرارداد سپاهان نمي‌تواند قرارداد خود را ثبت کند فقط يک بهانه بوده است؟ گفت: بهتر است بگوييم فدراسيون دوست داشت آقاي فرکي به تيم ملي برود اما نتوانستند او را جذب کنند و حالا که کي‌روش آمده است بعيد مي‌دانم که آقاي کفاشيان به باشگاهي مثل سپاهان کم لطفي کند.
خليليان در مورد اينکه مطرح شده سپاهان تا يکشنبه فرصت دارد که قرارداد کرانچار را فسخ و قرارداد فرکي را ثبت کند گفت: هرچيزي که براي ما کتبي بيايد مي‌توانيم در موردش اظهار نطر کنيم، بايد ابلاغيه رسمي بيايد تا ما اظهار نظر کنيم.
وي با بيان اينکه آينده سپاهان را با فرکي روشن مي‌بيند خاطرنشان کرد: ما به آينده با فرکي اميدوار هستيم و همچنين بازيکنان حرفه اي را در اختيار داريم که همه هم قسم و هم دل شده اند تا دو جام کسب کنند. اهداف ما همان اهداف گذشته است.

برچسب‌ها: حسین فرکی ایران کفاشیان کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 4

418 عرفان 1010101011393/06/22

افجم تهران: سرمربی داخلی نه.کیروش بره،کار تیم ملی تمومه.فقط سرمربی خارجی

7 مرداد (14:44)


قانون احساس: رمزش 123 هست لینک

29 شهریور (14:03)


اورمیا کولوپ: مخصوص تیم های رده بالا. گل زنیش فوق العادس. استعدادشم 3 و سن 27 لینک

27 شهریور (13:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi