خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

كفاشيان به كي روش: به فيگو راي نمي دهم!

كفاشيان به كي روش: به فيگو راي نمي دهم!
هشت خرداد 94، اتفاق مهمی در فوتبال جهان رخ می‌دهد. انتخابات رییس فیفا در این روز برگزار خواهد شد. اوایل خردادماه سال آینده، سپ بلاتر برای اینکه در پست خود ابقا شود باید لباس رزم بپوشد و به جنگ گزینه‌هایی برود که هر یک برای ریاست، رایزنی‌های بسیاری انجام داده‌اند. رقبای بلاتر اما شناخته شده‌اند. مشهورترین آنها کسی نیست جز لوییس فیگو کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال که به تازگی وارد 43 سالگی شده . ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید که سال‌ها یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان بود. او به افتخارات بسیاری همراه با این دو تیم و سپس اینتر ایتالیا رسید. او بعد از فوتبال، در یک دوره کوتاه مدیر ورزشی اینتر شد و حالا اسب خود را زین کرده تا جای سپ بلاتر در پست ریاست فیفا را تصاحب کند.
گزینه‌های دیگر هم مشهورند. البته شهرت شان به زمین فوتبال مربوط نمی‌شود. آنها در مدیریت فوتبال نشان داده‌اند که تا چه حد توانا هستند. نمونه‌اش میشل فان پراک رییس فدراسیون فوتبال هلند که مدت‌ها است در این سمت حضور دارد و توانسته کرسی‌های بسیاری را برای فوتبال این کشور به دست بیاورد. فان پراک حالا می‌خواهد ریاست فیفا را به عهده بگیرد. او در کشورهای اروپایی گشت و گذار کرده تا بتواند رضایت آنها را برای دریافت آرا جلب کند.
نایب رییس فعلی فیفا اما گزینه بعدی است. مردی به نام علی بن آل حسین که اردنی است و یکی از ارکان اصلی فیفا. او سال‌های متمادی را در پست نایب رییسی گذرانده اما حالا این پتانسیل را در خود دیده که ریاست کند و جای بلاتر را بگیرد. او با تجربه‌ای که دارد امیدوار است که بتواند رییس فیفا شود.
این سه، گزینه‌های نهایی ریاست فیفا هستند که اوایل خرداد 94 باید با یکدیگر مبارزه کنند. رای فدراسیون فوتبال ایران را اما علی کفاشیان، چند روز قبل رسانه‌ای کرد. او تاکید کرد که به سپ بلاتر رای خواهد داد و گزینه دیگری در ذهنش وجود نخواهد داشت. نکته جالب اما خواسته کروش از علی کفاشیان بود که البته با نه قاطع رییس فدراسیون فوتبال روبه‌رو شد.
گفته می‌شود کارلوس کروش از علی کفاشیان خواسته بود تا در انتخابات فیفا به لوییس فیگو رای بدهد. فیگو سال‌ها شاگرد کروش بود و همراه با این مربی، دو بار عنوان قهرمانی جوانان اروپا و جهان را به دست آورد. رابطه کروش و فیگو همیشه مناسب بوده و فیگو هم همیشه از سرمربی تیم ملی ایران به نیکی یاد کرده است. همین ارتباط تنگاتنگ می‌توانست رای ایران را به سود فیگو تغییر بدهد اما به نظر می‌رسد این روزها علی کفاشیان تبدیل به مدیری دیگر شده است. او بعد از رای قاطعانه‌ای که در مورد حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم المپیک داد و جلوی خواسته‌های کروش قد علم کرد، حالا با رای به فیگو هم مخالفت کرده تا نشان بدهد امپراتوری کروش در فوتبال ایران به پایان رسیده است.
علی کفاشیان فقط به بلاتر رای خواهد داد چون همین چند ماه قبل بود که رییس مسن فیفا به ایران سفر کرد و جلساتی با علی کفاشیان برگزار کرد. پس کفاشیان به فیگو رای نخواهد داد و همانطور که خودش هم مدعی شده، از بین سه گزینه، سپ بلاتر را انتخاب خواهد کرد.

برچسب‌ها: پرسسولیس ایران فیگو کی روش کفاشیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 3

653 پرسسولیس1393/12/20

King Amir: تیم میخرم کی میفروشه بیاد خصوصی.

2 آبان (18:41)


افجم تهران: ♥کیروش♥ بهترین سرمربی تاریخ ایران

7 مرداد (14:46)


پرسسولیس: فقط کی روس

20 اسفند (13:34)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi