خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,074

انریکه: خوشحالم بایرن صعود کرد

انریکه: خوشحالم بایرن صعود کرد
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 2 بر صفر پاری سن ژرمن را شکست دهد و لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا عملکرد شاگردانش را مورد تحسین قرار داد.
نیمار هر دو گل کاتالانها را در نیوکمپ به ثمر رساند تا شاگردان لوران بلان با توجه به شکست 3 بر یک در دیدار رفت در کل با نتیجه 5 بر یک تن به شکست دهند.
لوئیس انریکه در حال حاضر بهترین رکورد را در میان مریبان بارسلونا دارد. وی با بارسلونا در 50 بازی 42 پیروزی کسب کرده است و او عملکرد تیمش را در این دیدار بی عیب و نقص توصیف کرد.
وی پس از اتمام این دیدار در گفتگو با خبرنگاران گفت: "عملکرد بازیکنانم فوق العاده و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و این حاصل تلاش گروهی بود."
"یک چهارم نهایی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در هر دو مسابقه در سطح بالایی بودیم. همانطور که انتظارش را داشتم بازیکنان در هر دو بازی با جدیت و تمرکز بالا ظاهر شد و کار بزرگی انجام دادیم."

"فتح لالیگا هنوز سخت است چون ما باید با رئال مادرید مبارزه کنیم و در لیگ قهرمانان سه تیم دیگر منتظر ما هستند و همینطور باید در فینال کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو برویم که همه اینها برای ما سخت خواهد بود."
"این امر می تواند احمقانه باشد که من فکر کنم ماموریت ما انجام شده است، هدف این است که در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و آنچه که من در حال حاضر می خواهم رسیدن به فینال است."

وی همچنین در خصوص دیدار پورتو و بایرن مونیخ در همین مرحله که با پیروزی پرگل و صعود بایرن همراه شد گفت: "من بسیار خوشحالم که بایرن مونیخ برنده این دیدار شد. من می خواهم اتفاقات خوبی برای دوستم پپ رخ دهد. زدن 6 گل با وجود مصدومان فراوان نشان می دهد که پپ چه مربی و بایرن چه تیم بزرگی است.

برچسب‌ها: بارسلونا انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

169 بارسایی هستم1394/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi