خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,779

قلعه نوعی نبود یک لحظه در استقلال نمی‌ماندم

قلعه نوعی نبود یک لحظه در استقلال نمی‌ماندم
کرار:قلعه نوعی نبود یک لحظه در استقلال نمی‌ماندم
همانطور که قبل از دیدار مقابل سپاهان هم به این موضوع پرداختیم،مشکلات مالی استقلال سبب شده بود تا جاسم کرار باز هم مسئولان باشگاه را تهدید کند که اگربه او پول داده نشود مقابل سپاهان قرار نخواهد گرفت. اما در نهایت پس از جلسه ای که این بازیکن با قلعه نوعی داشت مقابل حریف اصفهانی بازی کرد و روی گل اول آبی پوشان هم تاثیرگذار بود.اما شاید جالب باشد که بدانید کرار هنوز هم از پرداخت نشدن حق و حقوق خود ناراحت است.‌هافبک عراقی استقلال در این خصوص به 90 می‌گوید: مسئولان باشگاه استقلال بارها به من قول داده‌اند که پولم پرداخت خواهد شد اما تا کنون نه تنها این وعده‌ها عملی نشده بلکه برخی مسئولان جواب تماس من و مدیربرنامه‌هایم را هم نمی دهند.جاسم کرار در ادامه می‌افزاید: اگر در دیدار مقابل سپاهان بازی کردم فقط به خاطر قلعه‌نوعی و هواداران بود نه وعده‌هایی که به من داده می‌شود زیرا دیگر به خوبی می‌دانم که وعده‌ها عملی نمی‌شود و باید اقدام جدی انجام بدهم. هافبک آبی پوشان می‌افزاید:قبل از دیدار مقابل سپاهان قلعه نوعی صحبت‌هایی با من انجام داد و من هم تصمیم گرفتم به میدان بروم و برای تیم بازی کنم اما به مسئولان باشگاه استقلال هم پیغام داده ام که اگر قلعه نوعی نبود یک لحظه هم در استقلال نمی ماندم و خیلی وقت پیش تصمیمات خود را عملی می‌کردم ولی حالا سرمربی تیم به من گفته که به فکر شرایط تیم و هواداران هم باشم.کرار ادامه می‌دهد: قلعه نوعی به من قول داده تا شخصا مشکلات من را پیگیری کند و از مسئولان بخواهد تا مبلغی پول به من پرداخت کنند و قرار شده امروز این مبلغ از سوی باشگاه در اختیار من قرار بگیرد.

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال قلعه نویی کرار جاسم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

305 جفره 11393/11/17

1 فروردين (15:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi