خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

هزینه 300 میلیاردی برای بازگشت قایدی به استقلال

هزینه 300 میلیاردی برای بازگشت قایدی به استقلال
به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی به این تیم است اما حالا مشخص شده هزینه بالای نهایی شدن این انتقال، مانع از بازگشت قایدی شده است.

دستمزد فصل گذشته قایدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده، در نتیجه حالا اگر استقلالی‌ها بخواهند او را جذب کنند باید دستمزدی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به او پرداخت کنند. از طرف دیگر باشگاه شباب‌الاهلی که قایدی تحت قراردادش است، برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پول درخواست کرده است. این یعنی استقلالی‌ها عملا باید پنج میلیون دلار برای جذب قایدی هزینه کنند و اگر این عدد را با نرخ دلار روز محاسبه کنیم، استقلال باید بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای این انتقال بپردازد.

با توجه به سقف بودجه ۴۲۵ میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم ۳۰۰ میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود ۶۷ درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. به همین دلیل نهایی شدن انتقال قایدی به استقلال بعید به نظر می‌رسد

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

7 جماران ما1403/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi