خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا به چندین دلیل دیگر جذاب نیست

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا به چندین دلیل دیگر جذاب نیست
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است فوتبال ایتالیا به چندین دلیل دچار افت شده است.

کارلو آنچلوتی می گوید کیفیت فردی بازیکنان ایتالیایی مثل 15 سال پیش نیست.

طرفداری| به گزارش اسکای، بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی، تعداد زیادی از کارشناسان و مربیان بر لزوم ایجاد تغییر در ساختار فوتبار این کشور صحبت کردند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مورد این که فوتبال ایتالیا در چه زمینه هایی باید بهتر شود، گفت:

به نظرم فوتبال ایتالیا باید هیجان انگیزتر شود. فوتبال ایتالیا به چند دلیل جذاب نیست. یک بخش تکنیکی وجود دارد که در این زمینه کمبود بازیکنان الگو در نسل فوتبالیست هایمان داریم که از سال 2006 به بعد در معرفی قهرمان های بزرگ دچار مشکلاتی شد. در حالی که در آن زمان بازیکنان مختلفی نظیر توتی، دل پیرو، پیرلو و گاتوزو را داشتیم. ایتالیا نتوانست استعداد جدید پیدا کند و درست است که در مسابقات یورو موفق شد اما کیفیت فردی بازیکنان ایتالیا در حال حاضر مثل 15 سال پیش نیست.
آنچلوتی در مورد این که چطور می توان این کیفیت را افزایش داد، گفت:

از نظر من بازیکنان جوان در حال حاضر برای بازی کردن در سری آ دچار مشکل هستند. به خصوص با توجه به قوانین جدید که به سود بازیکنان خارجی است و به ایتالیایی ها اجازه نمی دهد زمان مورد نیازشان بازی کنند. در سال 2019 یک مسابقه فینال جوانان بین پرتغال و ایتالیا برگزار شد. بازیکنان پرتغالی آن دیدار حالا در تیم های بزرگ پرتغال یا انگلیس بازی می کنند ولی بازیکنان ایتالیایی کمتر فعال هستند.
مربی ایتالیایی در پایان در مورد قانون کمک داور ویدیویی و اصلاح زمان بازی ها نیز گفت:

با اصلاح زمان مسابقات موافقم. به نظرم باید قانون بعدی باشد. این روزها برخی مسابقات 10 دقیقه وقت تلف شده دارد. این باعث می شود جلوی اتلاف وقت گرفته شود و به نظرم زمان اصلاح آن رسیده است. در مورد کمک داور ویدیویی نیز به نظرم استفاده از آن در تمام اتفاقات مفید نخواهد بود. VAR مفید است و باید بهتر شود. این وسیله برای کمک به داوران برای جلوگیری از اشتباه معرفی شد ولی نباید در تمام صحنه ها دخالت کند و تصمیم باید با داور باشد.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا فوتبال ایتالیا کارلو آنچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Esteghlal Fc‌1401/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi