خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

این 2 بازیکن آنچلوتی را شوکه کردند

این 2 بازیکن آنچلوتی را شوکه کردند
براهیم دیاز و آردا گولر در اولین تمرین پیش فصل رئال کارلو آنچلوتی را شگفت زده کردند. تمرینات پیش فصل رئال در کمپ والدبباس با گروه کوچکی از بازیکنان اما با کیفیتی عالی آغاز شد. در میان آنها، دو نفری که به بهترین فرم ممکن را نشان دادند، از خریدهای جدید بودند: براهیم (23 ساله) و آردا گولر (18 ساله). کد خبر : 1950038 | 20 تیر 1402 ساعت 14:47 | 28K بازدید | 4 دیدگاهدرخشش گولر و براهیم در اولین تمریناین 2 بازیکن آنچلوتی را شوکه کردندبراهیم دیاز و آردا گولر در اولین تمرین پیش فصل رئال کارلو آنچلوتی را شگفت زده کردند.این 2 بازیکن آنچلوتی را شوکه کردند
به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل رئال در کمپ والدبباس با گروه کوچکی از بازیکنان اما با کیفیتی عالی آغاز شد. در میان آنها، دو نفری که به بهترین فرم ممکن را نشان دادند، از خریدهای جدید بودند: براهیم (23 ساله) و آردا گولر (18 ساله). البته رئالی‌ها قبلا از کیفیت بالای براهیم خبر داشتند اما با این وجود، آنچلوتی که او را فقط مقطعی کوتاه در پیش فصل سال 2021 در اختیار داشت، از کیفیت فوتبالیستی که در این دو سال خودش را در میلان ثابت کرده بود، سخت شگفت زده شده است. یکی دیگر از بازیکنانی که کارلتو را شوکه کرد، آردا گولر بود. خرید ترکیه‌ای جدید رئال که با کم کردن تعطیلاتش خیلی زود تمرین با رئال را شروع کرد، از همان دقایق ابتدایی نشان داد که هدفش ورود به ترکیب ثابت رئال است. او قید تعطیلاتش را زد تا خودش را به مربی ایتالیایی ثابت کند. آردا در اولین قدم موفق بود و باید دید در تمرینات بعدی نیز همین‌قدر درخشان خواهد بود یا خیر.

برچسب‌ها: رئال مادرید براهیم دیاز کارلو آنچلوتی آردا گولر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

46 بژی کوردستان21402/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi