خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

بلانکو:«اگر آنچلوتی بخواهد، خوشحال می شوم به رئال برگردم»

بلانکو:«اگر آنچلوتی بخواهد، خوشحال می شوم به رئال برگردم»
آنتونیو بلانکو هافبک آکادمی رئال مادرید در شروع فصل قرضی راهی کادیز شد که اصلا شرایط خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم قرضی به آلاوز رفت و شرایط خوبی داشت. وی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

دوران حضورش در تیم بزرگسالان و اولین بازی زیر نظر زیدان :«اولین بازیم من را شگفت زده کرد. با تیم بزرگسالان تمرین می کردم اما روز قبل از بازی با ختافه، به صورت کامل برای کاستیا بازی کرده بودم. در آن 20 دقیقه خوب بودم و در دو بازی بعدش فیکس بودم. این که مربی به تو اعتماد کند، آسان نیست. از زیزو متشکرم و به او افتخار می کنم. یادم است که آن یک روز شاد بود و از آن لذت بردم. وقتی وارد زمین شدم، یادم نبود که روز قبلش بازی کرده ام. »

الگوهایش:« به کروس نگاه می کردم که یک الگو بود. کاسمیرو نیز به من کمک کرد. به من توصیه های زیادی داشت و رابطه خوبی با او داشتم. همیشه بیشتر یک هافبک دفاعی بوده ام تا هافبک میانی اما در هر دو پست راحت هستم. حضور کاماوینگا، شوامنی و بلنیگام در رئال مادرید؟ طبیعی است. در رئال مادرید همیشه بهترین ها حضور دارند.»

بازگشت به رئال مادرید :«اگر آنچلوتی بخواهد، از بازگشت به رئال استقبال خواهم کرد.ب ک سال از قراردادم مانده اما بعد از یوروی زیر 21 سال تصمیم می گیرم.»

برچسب‌ها: آنتونیو بلانکو رئال مادرید زین الدین زیدان کارلو آنچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

99 E. Cᴀᴍᴀᴠɪɴɢᴀ1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi