خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

سیمونه در مورد دست دادن با آنچلوتی: کارلو رو ستایش میکنم

سیمونه در مورد دست دادن با آنچلوتی: کارلو رو ستایش میکنم
دیگو سیمئونه می گوید دست دادنش با مربیان حریف بستگی به شرایط مسابقه دارد.

طرفداری| به گزارش گل، اتلتیکومادرید در جریان دیدار این هفته خود در شهرآورد مادرید مقابل رئال قرار گرفت و توانست این تیم را شکست دهد. بعد از پایان بازی دیگو سیمئونه در حالی دیده شد که با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید دست می دهد و این اتفاق در حالی افتاد که ماجرای دست ندادن سیمئونه با یورگن کلوپ در جریان دیدارهای لیگ قهرمانان بسیار حاشیه ساز شده بود و حتی سیمئونه مجبور شد بابت این قضیه توضیح بدهد و بگوید دوست ندارد در پایان بازی با مربیان حریف دست بدهد.

به همین خاطر دست دادن او با آنچلوتی باعث شد تا خبرنگاران در این مورد از مربی آرژانتینی اتلتیکومادرید سوال بپرسند. سیمئونه در این باره به خبرنگاران گفت:

من با ژوزه بودردالاس(مربی والنسیا)، مارسلینیو(مربی اتلتیک بیلبائو) نیز دست داده ام. این موضوع بستگی به بازی دارد. گاهی اوقات از مقابل هم رد می شویم و در این شرایط با هم احوال پرسی می کنیم. من آنچلوتی را ستایش می کنم. او مربی فوق العاده ای است. او در 5 لیگ متفاوت قهرمان شده است. با شخصیتی که او دارد، چه ببرد و چه ببازد، خودش را کنترل می کند.

برچسب‌ها: دیگو سیمئونه کارلو آنچلوتی اتلتیکو مادرید _ رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

34 ایران ، خدا1401/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi