خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

پسرم سعی کرد لوکاکو را راضی به ماندن کند اما نشد

پسرم سعی کرد لوکاکو را راضی به ماندن کند اما نشد
به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع روملو لوکاکو تاثیرگذارترین بازیکن اینتر در رقابت‌های فصل گذشته بود و با عملکرد خیره کننده خود باعث شد که نراتزوری بعد از سال‌ها فاتح اسکودتو شود و به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد. با این حال ستاره بلژیکی در تابستان ساز جدایی کوک کرد و از اینتر جدا شد تا به تیم سابق خود یعنی چلسی بازگردد.
جیانکارلو اینزاگی، پدر سیمونه اینزاگی، در رابطه با جدایی روملو لوکاکو از اینتر صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت: "او در ساحل بود که تلفنش زنگ خورد. لوکاکو به او زنگ زده بود اما سیمونه از قبل می دانست که می خواهد چه بگوید. پسرم تلاش کرد تا او را متقاعد کند که در میلان نقش یک پادشاه را خواهد داشت، در حالی که شرایط در لندن متفاوت است اما فرصتی برای تغییر نظر لوکاکو وجود نداشت.
جدایی لوکاکو مثل این بود که سه بازیکن را به شکل همزمان از دست بدهیم. اما این مسئولیت بیشتری را روی دوش ستاره های دیگر اینتر می‌اندازد تا بتوانند ثابت کنند که بدون لوکاکو نیز تیم خیلی خوبی هستند."
کریستین اریکسن که در رقابت‌های یورو دچار ایست قلبی شد فعلاً نمی تواند اینتر را همراهی کند و معلوم نیست آیا اصلاً چنین اتفاقی در آینده شدنی خواهد بود یا خیر. پدر سیمونه اینزاگی در این باره نیز گفت: " سیمونه به خاطر مشکلاتی که برای اریکسن به وجود آمد بسیار ناامید شد چراکه قصد داشت او ستون تیمش باشد. سیمونه او را دوست دارد و امیدوارم هر چه زودتر به زمین مسابقه بازگردد."

برچسب‌ها: اینتر میلان سیمونه اینزاگی روملو لوکاکو کریستین اریکسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

196 تـآج ✰★1400/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi