خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

تنها راه نجات اریکسن از نگاه روملو لوکاکو

تنها راه نجات اریکسن از نگاه روملو لوکاکو
به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن زمستان گذشته بود که از تاتنهام به اینتر پیوست. او قرار بود یک خرید بزرگ برای نراتزوری باشد اما رفته رفته مشخص شد که نتوانسته آنتونیو کونته سرمربی اینتر را به خود متقاعد کند. اریکسن به ندرت جایی در ترکیب ثابت تیمش پیدا کرده و بسیاری معتقدند ترک تاتنهام و پیوستن به اینتر، بزرگترین اشتباه دوران فوتبال این ستاره دانمارکی بوده است.
او در این فصل پنج بازی در سری آ و دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده؛ اما هنوز نتوانسته برای این تیم گلی به ثمر برساند.
در شرایط فعلی، لحظه شماری برای خروج او از اینتر آغاز شده است اما روملو لوکاکو ایمان دارد که هافبک دانمارکی به زودی ارزش های خود را نشان می دهد.
ستاره بلژیکی که دو روز پیش دو گل از چهار گل پیروزی 4-2 بلژیک مقابل دانمارک در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا را به ثمر رساند، در گفت‌و‌گو با شبکه "کانال5" دانمارک درباره وضعیت اریکسن گفت:« اریکسن از همه ویژگی ها برای تبدیل شدن به یک قهرمان برخوردار است. می خواهم به او کمک کنم. من خوش شانس بودم که توانستم خیلی سریع خود را با فوتبال ایتالیا هماهنگ کنم .
به نظر من اگر او زبان ایتالیایی را یاد بگیرد، همه چیز برایش بسیار آسان‌تر خواهد شد. او با یادگیری زبان ایتالیایی می‌تواند بهتر ارتباط برقرار کند و بیشتر در کارگروهی تیم مشارکت داشته باشد.»

برچسب‌ها: اینتر میلان روملو لوکاکو کریستین اریکسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

167 ⭐ Fc Taha ⭐1399/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi