خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

به رغم شایعات درباره CR7، کین هدف‌اصلی سیتی است

به رغم شایعات درباره CR7، کین هدف‌اصلی سیتی است
به گزارش "ورزش سه"، به رغم شایعات گسترده در رابطه با احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی، این هری کین است که همچنان در صدر لیست خرید سیتی قرار دارد.

با وجود اینکه دنیل لوی، رییس اسپرز، تاکید کرده که کین برای فروش نیست، انتظار می رود قهرمانان لیگ برتر به تلاش برای جذب کاپیتان انگلیس ادامه دهند.
سیتی باید برای جذب هری کین رکورد نقل و انتقالات انگلیس را که در زمان پرداخت 120 میلیون یورو برای خرید جک گریلیش از استون ویلا در هفته های اخیر شکسته بود، یک بار دیگر بشکند و برای این کار فرصت کوتاهی نیز در اختیار دارد چرا که پنجره تابستانی در تاریخ 31 آگوست بسته می شود.

پس از جدایی سرخیو آگوئرو در تابستان و پیوستنش به بارسا، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، یک جانشین برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه می خواهد و تایید کرده که هری کین هدف اصلی تیم او است.

اما کین که در فصل گذشته برترین گلزن لیگ برتر بود و بیشترین پاس گل را داده بود، هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده و اسپرز هیچ نشانه ای از تمایل به فروش او بروز نمی دهد.

سیتی در این پنجره نقل و انتقالاتی پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای خرید کین ارائه داده بود و انتظار می رود قبل از بسته شدن پنجره تابستانی پیشنهاد دیگری برای این بازیکن 28 ساله روی میز بگذارد.

گل گزارش کرده است که رونالدو یکی از مهاجمانی است که به سیتی پیشنهاد شده، اما تمرکز باشگاه هنوز کاملاً روی کین است.
پس از این که رونالدو در تساوی 2-2 یووه مقابل اودینزه در این هفته روی نیمکت ماند، گمانه زنی ها درباره آینده ملی پوش پرتغالی افزایش یافته است.

اما طبق گفته منابع ایتالیایی رونالدو درخواست ترک یوونتوس را نکرده است و غول های سری آ هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده اند.

مهاجم سابق منچستریونایتد همچنین قبلا گفته بود که هرگز برای سیتی بازی نخواهد کرد و ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری، نیز گفت که رونالدو به او اطمینان داده که در یوونتوس می ماند.

سرمایه های سیتی با فروش چندین بازیکن حاشیه ای و همچنین جمع آوری درصدی از قراردادی که جیدون سانچو را در تابستان امسال از بروسیا دورتموند به منچستریونایتد انتقال داد، افزایش یافته است.

گواردیولا تایید کرد که چند بازیکن قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می خواهند از سیتی جدا شوند و برناردو سیلوا، هافبک سیتیزن ها، بیشترین احتمال جدایی را دارد.

هر چند در حال حاضر برای سیلوا که با میلان، بارسلونا و اتلتیکو مادرید ارتباط دارد، هنوز هیچ معامله ای در شرف نهایی شدن نیست.
واردیولا گفته است که هرگونه خرید بیشتر به مارکت بازیکنان بستگی دارد اما افزود که سیتی باید همیشه در تلاش باشد تا بهترین بازیکنان را در صورت در دسترس بودن جذب کند.

او بعد از پیروزی 5-0 شنبه مقابل نوریچ سیتی گفت: "این گروه بچه ها فوق العاده هستند، بازیکنان کیفیت فوق العاده ای دارند، بنابراین نمی توانم شکایتی داشته باشم.

من از روز اولی که به اینجا آمدم هیچ وقت شکایتی نکردم، اکنون هم این کار را نخواهم کرد، اما مطمئناً باشگاه وظیفه ای دارد. سیتی وظیفه دارد به جلو نگاه کند، بهتر شود و احساس کند ما هنوز هم می توانیم با یک تیم سرسخت لیگ برتری بهترین نمایش را داشته باشیم و این همان چیزی است که ما قصد داریم انجام دهیم. "

برچسب‌ها: هری کین تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

173 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/06/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi