خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

تهدید وینیسیوس؛ کارلتو باج نمی دهد

تهدید وینیسیوس؛ کارلتو باج نمی دهد
کارلو آنچلوتی اجازه فروش وینیسیوس را نداد ولی ستاره برزیلی 21 ساله جایگاهی تضمین شده زیر نظر او نخواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که نشریه میرر ادعا کرد رئال مادرید در مذاکرات برای رافا واران، نام وینیسیوس ستاره برزیلی 21 ساله خود را نیز مطرح کرده و او را به شیاطین سرخ پیشنهاد داده است.

رئال به دنبال جذب کیلیان امباپه است و برای این مهم نیاز به پول دارد. از سوی دیگر بازگشت گرت بیل به دلیل اینکه او اکنون بازیکن خارج از اتحادیه اروپا محسوب می شود، باعث خواهد شد تا یکی از برزیلی های رئال از فهرست تیم خارج شود.
دیروز این شایعه تکذیب شد و رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مانع فروش وینیسیوس شده و او فصل بعد نیز ماندنی است ولی وینی برای رسیدن به جایگاه ثابت زیر نظر کارلتو، کار ساده ای پیش رو ندارد.
بازگشت گرت بیل به رئال و رسیدن ادن هازارد به فرم خوب خود، در کنار حضور رودریگو گوئس، لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو، رقابت در خط حمله رئال را بیش از پیش افزایش خواهد داد و در چنین شرایطی وینیسیوس جایگاه ثابتش در رئال را در خطر می بیند.
کارلتو با ممانعت از جدایی وینی نشان داد که روی او حساب می کند ولی باید دید ستاره برزیلی چگونه پاسخ اعتماد مربی ایتالیایی را خواهد داد.

برچسب‌ها: رئال رئال مادرید وینیسیوس جونیور کهکشانی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

114 پل خشتی1400/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi