خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کامبک لیورپول مقابل بارسا بدون هواداران ممکن نبود

کامبک لیورپول مقابل بارسا بدون هواداران ممکن نبود
دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هواداران حاضر در آنفیلد نقش مهمی در کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بوندسلیگا از روز گذشته دوباره پیگیری شد و ۶ بازی از سری مسابقات هفته بیست و ششم بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار شد؛ این خالی بودن ورزشگاه ها تا حدود زیادی از جذابیت بازی ها کاسته بود اما به نظر می رسد که فعلاً باید به چنین اتفاقی عادت کنیم.

یکی از تاریخی ترین بازگشت های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ این رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که لیورپول در بازی رفت با سه گل از بارسا شکست خورده بود اما در بازی برگشت به شکلی استثنایی و با چهار گل در مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

به طور قطع یکی از مهمترین دلایل کامبک لیورپول مقابل بارسا جو حاکم در آنفیلد و تشویق پرشور هواداران لیورپول بود؛ موضوعی که حالا دیمیتار برباتوف هم به آن اشاره کرده است. ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد در این باره می‌گوید: " من شک ندارم که لیورپول بدون حضور تماشاگرانش و پشت درهای بسته قادر به بازگشت مقابل بارسلونا نبود.

من چندین بار پشت درهای بسته بازی کرده‌ام و اصلاً حس خوبی به این موضوع ندارم. شما فکر می‌کنید که به جای یک مسابقه فوتبال در حال تمرین کردن هستید و این موضوع می‌تواند به شکل جدی روی عملکرد شما تاثیرگذار باشد."

برچسب‌ها: کامبک روییایی لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

40 تهران مادرید 20 (ح)1399/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi