خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

جنبه های مثبت و منفی یورو 2021

جنبه های مثبت و منفی یورو 2021
در حال حاضر که رقابت های لیگ های داخلی و اروپایی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، برخی بازیکنان مصدوم اند و قطعاً نمی توانستند در یورو 2020 حضور پیدا کنند، و برخی بازیکنان باتجربه تر نیز ممکن است در تابستان سال 2021 شرایط متفاوتی داشته باشند.
به گزارش مارکا، در اینجا شرایط برخی از بازیکنان مهم و کلیدی را بررسی می کنیم:

بازیکنان مصدومی که حضورشان در یورو 2020 مبهم بود
ادن هازارد
ستاره بلژیکی فصل خوبی را در اولین سال حضورش در رئال مادرید سپری نکرد و درحالیکه قصد داشت در فرم خوبی آماده حضور در رقابت های یورو شود تحت عمل جراحی مچ پا قرار گرفت. حتی روبرتو مارتینز هم نگران وضعیتش بود. حالا او شانس مجددی به دست آورده است.

هوگو لوریس
در جریان دیدار با برایتون، دروازه بان فرانسوی تیم تاتنهام مصدومیت شدیدی را تجربه کرد و با وجود بازگشت به تمرینات و میادین، مشخص نبود که برای بازی های پیش رو به تیم ملی فرانسه دعوت بشود یا نه. حالا با تعویق بازی های یورو، او این فرصت را دارد که دوباره به فرم ایده آل سابقش برگردد.

عثمان دمبله
بعد از اینکه در ماه فوریه در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت، مشخص شد که وینگر فرانسوی بارسلونا ادامه فصل را از دست خواهد داد و در نتیجه یورو 2020 را هم از دست داده بود. با وجود اینکه دمبله قبلاً بازیکنی کلیدی برای تیم دشان بود، این مصدومیت هیچ شانسی برای او باقی نگذاشته بود.

نیکولو زانیولو
در اوایل ماه ژانویه، پدیده ایتالیایی تیم رم در دیدار مقابل یوونتوس دچار مصدومیت جدی شد. این بازیکن 20 ساله در حال حاضر ریکاوری می کند و بعید است که تا ماه ژوئن قادر به بازگشت به میادین باشد.

مارکوس رشفورد - هری کین
بعد از مصدومیت این دو بازیکن، نگرانی ها در اردوی تیم ملی انگلیس افزایش یافت و سرمربی تیم منچستر یونایتد هم اعلام کرد که مصدومیت رشفورد جدی تر از آن است که تصور می شد، و از طرفی دیگر هم ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، شک و تردید هایی در مورد وضعیت آمادگی هری کین برای حضور در رقابت های یورو 2020 داشت که حالا برطرف شده است.

نیکلاس زوله
در ماه اکتبر و در دیدار مقابل آگسبورگ، رباط صلیبی پای مدافع بایرن مونیخ پاره شد و حضورش در رقابت های یورو 2020 عملاً بعید به نظر می رسید.

مارکو آسنسیو
وینگر اسپانیایی تیم رئال مادرید با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در بازی های پیش فصل، تقریباً کل فصل را از دست داد و حضورش در یورو 2020 تقریباً غیرممکن بود. او در حال حاضر روند ریکاوری از مصدومیت را طی می کند تا برای سال آینده با آمادگی بهتری برگردد و برای بازپس گیری جایگاهش بجنگد.

در طرف دیگر، گروه دیگری از بازیکنان هم هستند که به خاطر سن و سالی که دارند، ممکن است حضور در رقابت های یورو 2021 برایشان سخت شود. این دسته از بازیکنان در حال حاضر 34 سال یا بالاتر دارند، و حتی برخی از آنها گفته بودند که یورو 2020 آخرین حضورشان در تیم ملی خواهد بود.
آیا این بازیکنان آماده حضور در یورو 2021 خواهند بود؟

مانوئل نویر
پیش از این هم در آلمان صحبت هایی مبنی بر اینکه پس از یورو 2020 پیراهن شماره 1. تیم ملی باید به مارک آندره تراشتگن برسد، وجود داشت. حالا با تعویق این تورنمنت، بحث های بیشتری در این مورد به وجود خواهد آمد. در تابستان بعدی نویر 35 ساله خواهد شد.

لوکا مودریچ
هافبک کروات تیم رئال مادرید سال آینده 35 ساله خواهد شد، و با توجه به اینکه بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه، اهمیت این بازیکن در ترکیب تیم ملی کرواسی کاهش یافته، احتمال حضورش در یورو 2021 کمرنگ تر شد.

ایوان راکیتیچ
در ماه دسامبر گذشته، او به رسانه های کرواسی اعلام کرد که قصد دارد بعد از حضور در رقابت های یورو 2020 همراه تیم ملی، از بازی های ملی خداحافظی کند. او تازه 32 ساله شده است و احتمالاً باید در تصمیمش تجدید نظر کند.

اولیویه ژیرو
مهاجم فرانسوی هم در شرایط مشابهی است، و در زمان برگزاری یورو 2021 او 34 ساله خواهد بود. در حال حاضر هم او شرایط ایده آلی ندارد و در تیم چلسی یک نیمکت نشین است و تنها احتمالی که وجود دارد، انتقال به رقابت های سری آ و احیا در فصل آینده است. به هرحال، ژیرو برای حضور در تیم ملی فرانسه باید فصل فوق العاده ای داشته باشد.

تونی کروس
هافبک تیم رئال مادرید چند ماه پیش گفته بود که رقابت های یورو 2020 آخرین حضورش در تیم ملی آلمان خواهد بود. آیا او امسال از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد یا تا سال 2021 صبر می کند؟

لئوناردو بونوچی - جورجیو کیه لینی
هر دو مدافع ایتالیایی تا یورو 2021 به ترتیب 34 و 37 ساله خواهند شد. بعد از تصمیم یوفا برای تعویق این رقابت ها، وضعیت این دو بازیکن سخت تر از قبل شده است.

په په
مدافع تیم پورتو سعی داشت که امسال در فرم خوبی در رقابت های یورو 2020 حاضر شود. او هنوز هم مصمم به رقابت است اما در تابستان سال آینده او 38 ساله خواهد شد و بعید است که دیگر به تیم ملی پرتغال دعوت شود.

برچسب‌ها: یورو یوفا یورو2021 یورو2020 مصدومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

144 Badrud City1398/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi