خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

بیانیه رسمی یوفا پس از تعویق یک ساله بازی های یورو 2020

بیانیه رسمی یوفا پس از تعویق یک ساله بازی های یورو 2020
امروز در جلسه یوفا تصمیم بر آن شد تا بازی های یورو 2020 که قرار بود در ماه ژوئن و جولای برگزار شود، 12 ماه به تعویق بیفتد و در سال 2021 برگزار شود. در بیانیه رسمی یوفا آمده است:

سلامتی تمام کسانی که در فوتبال هستند، در اولویت است و می خواهیم حداقل فشار به فدراسیون های فوتبال کشورهای اروپایی وارد شود. این تعویق به برگزاری تمام رقابت های داخلی که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، کمک خواهد کرد. تمام بازی های ملی و باشگاهی یوفا در رده زنان و مردان تا اطلاع ثانوی متوقف می شود. پلی آف یورو 2020 و بازی های دوستانه ملی که قرار بود در پایان مارس برگزار شود، حالا در پنجره بازی های ملی در ابتدای ژوئن برگزار خواهد شد. امروز در جلسه قرار شد به عنوان یک کار تیمی، همه به هم کمک کنیم تا رقابت های داخلی و اروپایی باشگاهی در این فصل به بهترین شکل به پایان برسد.
همچنین الکساندر سفرین در این مورد گفت:

در چنین زمان های سختی است که یوفا باید مسئولیت پذیری، اتحاد و انسجام خود را نشان دهد. سلامتی هواداران، بازیکنان و اعضای کادر باشگاه ها در اولویت است. یوفا راهکارهایی ارائه داد تا تمام مسابقات به خوبی به پایان برسد و خوشبختانه تمام 55 نفر نماینده کشورهای مختلف کاملا با ما همکاری کردند. واقعا در این جلسه روح همکاری بسیار زیادی وجود داشت. همه درک کردند که باید فداکاری کنند تا پیامد بهتری در راه باشد.
تعویق بازی های یورو برای یوفا هزینه بسیار زیادی در پی دارد اما تمام تلاشمان را می کنیم تا کشورهای عضو یوفا مشکلی نداشته باشند. می خواهم از اتحادیه باشگاه های اروپا و لیگ های اروپایی تشکر کنم که کمال همکاری را با ما داشتند. در هفته های آینده در مورد جزئیات تصمیم گیری می کنیم اما در مورد مسائل کلی، توافق ها انجام و تصمیمات گرفته شد و این قدم بزرگی است. از فیفا و کنفدراسیون امریکای جنوبی تشکر می کنم که آنها هم با ما همکاری کامل داشتند.
بازی های یورو قرار است بین 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 برگزار شود. یوفا همچنین اعلام کرد هر کسی که بلیط بازی های یورو 2020 را خریداری کرده، این بلیط ها برای بازی های یورو 2021 هم اعتبار خواهد داشت و هر کسی که نمی تواند در سال 2021 از بلیط خود استفاده کند، مبلغ آن پس داده می شود.

برچسب‌ها: یورو یورو2020 یوفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 Badrud City1398/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi