خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

ستاره رئال و روایتی جالب از اولین برخورد با مورینیو

ستاره رئال و روایتی جالب از اولین برخورد با مورینیو
گزارش "ورزش سه"، در دوران حضور ژوزه مورینیو بود که کاسمیرو به ترکیب رئال مادرید راه یافت و این هافبک برزیلی در ادامه به یکی از ارکان انکارناپذیر موفقیت های رئال تبدیل شد. حالا کاسمیرو خاطرات جالبی از روزهای ابتدایی و دعوت شدن توسط مورینیو را نقل کرده است.

کاسمیرو گفت: "آلبرتو توریل، مربی کاستیا به من زنگ زد و گفت تیم اصلی رئال مادرید به بازیکن نیاز دارد و تو با تیم تمرین خواهی کرد. من چیزی در مورد این موضوع نمی دانستم، زیرا این مورینیو بود که تصمیم گرفت. من بارها برای سائوپائولو بازی کرده بودم، اما فوتبال در برزیل سریعتر بود و بازیکنان وقت کمتری برای تصمیم گیری درست داشتند.

بنابراین من با تیم اول شروع به تمرین کردم و به سرعت متوجه شدم این روش و صبوری در بازی برای سبک بازی من مناسب تر است. من در تمرین خوب کار می کردم و یادم است که مورینیو در حال صحبت کردن با آیتور کارنکا بود که گفت من او را می شناسم، او کاسمیرو است. او در گذشته برای برزیل و برای سائو پائولو بازی کرده است. او به عمد این حرف را بلند زد تا من بشنوم.

در روز بازی مقابل بتیس تصور می کردم شاید پنج دقیقه به من فرصت داده شود یا اصلا بازی نکنم. اما هنگام صبحانه، مورینیو از من خواست به اتاقش بروم. من نمی دانستم او چه می خواهد به من بگوید و به خودم می گفتم من که کاری نکرده ام. بنابراین به اتاق مورینیو رفتم و او گفت: "کاسمیرو، من تو را می شناسم. می دانم که تو تقریبا 100 بازی برای سائوپائولو انجام داده ای. در ادامه دیدم که در ترکیب ابتدایی نام من در آن وجود داشت. مورینیو به ترکیب اشاره کرد و گفت: تو در ترکیب قرار می گیری. من؟ در خط میانی؟ درست است، تو بارها بازی کرده ای و بازیکن خوبی هستی. آرام باش. نگاه کن، وقتی توپ را گرفتی شلیک کن، برنابئو اینگونه عاشق تو خواهد شد."

برچسب‌ها: رئال مادرید مورینیو کاسمیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

211 JЯ ŊeყʍaЯ1398/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi